PLK-2023-02-23-Sprawny-Peron-nowa-aplikacja-PLK-SA-do-zglaszania-usterek-na-kolei-Inf.docx
23/02/2023 - Pokaż na mapie
PLK
Autor
23/02/2023 09:58
data przesłania
Uznanie autorstwa — Użycie niekomercyjne — Bez utworów zależnych 3.0 Polska (CC BY-NC-ND 3.0)
prawa do wykorzystania
infrastruktura, informacja prasowa
Słowa kluczowe
pasażer, peron, stacja, usterka, przystanek, aplikacja mobilna
Tagi
Opis
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. uruchomiły specjalną aplikację do szybkiego zgłaszania usterek na stacjach i przystankach. To dodatkowa informacja dla zarządcy infrastruktury i tym samym możliwość szybszej reakcji na zaistniałe nieprawidłowości. Aplikacja jest bezpłatna i działa na urządzeniach z systemami Android oraz iOS.