Niektóre elementy służące do zaawansowanego filtrowania wyników wyszukiwania nie są dostępne dla czytników ekranu (sekcja lokalizacja). Aby wyświetlić zawężone wyniki wyszukiwania można wypełnić tylko niektóre pozycje formularzy i wybrać przycisk filtruj.

Wszystkich wyników: 3

PLK-2025-12-04-Kolej-na-druga-nitke-w-Obornikach-Montaz-nowego-przesla-mostu-na-moscie-kolejowym-nad-Warta-w-Obornikach-na-pierwszym-planie-zarosla-i-rzeka-w-tle-drzewa-fot.jpg

Ruszamy z budową drugiej „nitki” mostu kolejowego w Obornikach – montujemy nowe przęsło przeprawy, ważące łącznie ponad 500 ton. Wszystkie prace, za ok. 100 mln zł z KPO, chcemy zakończyć już w II poł. przyszłego roku. W ten sposób torujemy drogę do dwutorowej jazdy pociągów między Poznaniem a Piłą.
Słowa kluczowe: modernizacja , informacja prasowa , inwestycja

PLK-2025-12-04-Kolej-na-druga-nitke-w-Obornikach-Montaz-nowego-przesla-mostu-nad-Warta-w-Obornikach.jpg

Ruszamy z budową drugiej „nitki” mostu kolejowego w Obornikach – montujemy nowe przęsło przeprawy, ważące łącznie ponad 500 ton. Wszystkie prace, za ok. 100 mln zł z KPO, chcemy zakończyć już w II poł. przyszłego roku. W ten sposób torujemy drogę do dwutorowej jazdy pociągów między Poznaniem a Piłą.
Słowa kluczowe: modernizacja , informacja prasowa , inwestycja

PLK-2025-12-04-Kolej-na-druga-nitke-w-Obornikach-Wizualizacja-mostu-kolejowego-w-Obornikach-z-jadacym-pociagiem-fot.jpg

Ruszamy z budową drugiej „nitki” mostu kolejowego w Obornikach – montujemy nowe przęsło przeprawy, ważące łącznie ponad 500 ton. Wszystkie prace, za ok. 100 mln zł z KPO, chcemy zakończyć już w II poł. przyszłego roku. W ten sposób torujemy drogę do dwutorowej jazdy pociągów między Poznaniem a Piłą.
Słowa kluczowe: modernizacja , informacja prasowa , inwestycja

Nie znalazłeś szukanego materiału?

Postaraj się zmienić kryteria wyszukiwania i spróbuj ponownie.