Wszystkich wyników: 43
PLK-2023-03-11-Bedzie-bezpieczne-przejscie-nad-torem-w-Lubartowie-PLK-inf.docx
Nowe bezpieczne przejście nad torami linii Łuków – Lublin Północny zbudują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Lubartowie. Zarządca infrastruktury podpisał umowę na budowę z wykonawcą obiektu. Zakończenie inwestycji o wartości 6,382 mln zł netto współfinasowanej z RPO woj. lubelskiego zaplanowano w 2023 r.Słowa kluczowe: infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2023-10-06-Nowe-bezpieczne-przejscie-nad-torem-w-Lubartowie-Kladka-nad-torem-w-Lubartowie-widac-sciezke-dla-piszych-i-rowerzystow-i-przeslo-obiektu-fot.jpg
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zbudowały nowe bezpieczne przejście nad torami linii Łuków – Lublin Północny w Lubartowie. Nowy obiekt ułatwia komunikację w mieście i zwiększa bezpieczeństwo ruchu kolejowego. Inwestycja o wartości ponad 7 mln zł netto była współfinansowana z RPO woj. lubelskiego.Słowa kluczowe: linia kolejowa , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2021-01-02-Nowe-perony-i-odnawiany-most-miedzy-Lubartowem-a-Parczewem-Nowe-tory-Odcinek-Lubartow-Brzeznica-Bychawska-fot.jpg
Lepsze możliwości kolei i atrakcyjne podróże zapewni przebudowa linii między Lublinem a Łukowem. Będą dwa nowe przystanki. Prace między Lubartowem a Parczewem objęły dwustumetrowy most nad Wieprzem, wymieniane są tory, widać efekty prac na przystankach Tarło, Brzeźnica Bychawska i Pałecznica. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują inwestycję za 90 mln zł, współfinansowaną ze środków RPO woj. lubelskiego.Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja , rewitalizacja
PLK-2021-05-24-Na-trasie-Lublin-Lukow-zwiekszy-sie-dostepnosc-kolei-Budowa-przepustu-pod-torami-pracownicy-wzmacniaja-konstrukcje-fot.jpg
Półmetek przekroczyła przebudowa peronów i torów na odcinku Lubartów – Parczew na linii Lublin – Łuków. Nowe perony są na przystankach Tarło, Brzeźnica Bychawska i Pałecznica. Budowane są nowe przystanki Berejów i Laski. Przygotowano nowe tory, wzmacniany jest dwustumetrowy most nad Wieprzem. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za 90 mln zł współfinansowana jest ze środków RPO woj. lubelskiego.Słowa kluczowe: inwestycja
PLK-2021-05-24-Na-trasie-Lublin-Lukow-zwiekszy-sie-dostepnosc-kolei-Stacja-Parczew-przy-nowym-torze-pracuje-ciezarowka-i-koparka-oraz-robotnicy-Fot.jpg
Półmetek przekroczyła przebudowa peronów i torów na odcinku Lubartów – Parczew na linii Lublin – Łuków. Nowe perony są na przystankach Tarło, Brzeźnica Bychawska i Pałecznica. Budowane są nowe przystanki Berejów i Laski. Przygotowano nowe tory, wzmacniany jest dwustumetrowy most nad Wieprzem. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za 90 mln zł współfinansowana jest ze środków RPO woj. lubelskiego.Słowa kluczowe: inwestycja
PLK-2020-10-01-Kolej-zwieksza-mozliwosci-na-trasie-Lublin-Lukow-Rozbiorka-przepust-km-69-219.jpg
Podróż koleją będzie bardziej atrakcyjna. Rozpoczęła się modernizacja odcinka Lubartów – Parczew na trasie z Lublina do Łukowa. Prace objęły m.in. przebudowę peronów, torów, 200-metrowego mostu nad rzeką Wieprz. Dostęp do kolei zwiększą 2 nowe przystanki. Inwestycja za 90 mln zł będzie współfinansowana z środków RPO woj. lubelskiego.Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja , rewitalizacja
PLK-2021-05-24-Na-trasie-Lublin-Lukow-zwiekszy-sie-dostepnosc-kolei-Przystanek-Tarlo-nowy-wyzszy-peron-wiatami-lawkami-tablicami-na-plakatowe-rozkladu-jazdy-zmodernizowany-tor-Fot.jpg
Półmetek przekroczyła przebudowa peronów i torów na odcinku Lubartów – Parczew na linii Lublin – Łuków. Nowe perony są na przystankach Tarło, Brzeźnica Bychawska i Pałecznica. Budowane są nowe przystanki Berejów i Laski. Przygotowano nowe tory, wzmacniany jest dwustumetrowy most nad Wieprzem. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za 90 mln zł współfinansowana jest ze środków RPO woj. lubelskiego.Słowa kluczowe: inwestycja
PLK-2020-10-01-Kolej-zwieksza-mozliwosci-na-trasie-Lublin-Lukow-PLK-inf.docx
Podróż koleją będzie bardziej atrakcyjna. Rozpoczęła się modernizacja odcinka Lubartów – Parczew na trasie z Lublina do Łukowa. Prace objęły m.in. przebudowę peronów, torów, 200-metrowego mostu nad rzeką Wieprz. Dostęp do kolei zwiększą 2 nowe przystanki. Inwestycja za 90 mln zł będzie współfinansowana z środków RPO woj. lubelskiego.Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja , rewitalizacja
PLK-2021-05-24-Na-trasie-Lublin-Lukow-zwiekszy-sie-dostepnosc-kolei-PLK-inf.docx
Półmetek przekroczyła przebudowa peronów i torów na odcinku Lubartów – Parczew na linii Lublin – Łuków. Nowe perony są na przystankach Tarło, Brzeźnica Bychawska i Pałecznica. Budowane są nowe przystanki Berejów i Laski. Przygotowano nowe tory, wzmacniany jest dwustumetrowy most nad Wieprzem. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za 90 mln zł współfinansowana jest ze środków RPO woj. lubelskiego.Słowa kluczowe: inwestycja
PLK-2021-01-02-Nowe-perony-i-odnawiany-most-miedzy-Lubartowem-a-Parczewem-Odcinek-Lubartow-Brzeznica-Bychawska2-fot.jpg
Lepsze możliwości kolei i atrakcyjne podróże zapewni przebudowa linii między Lublinem a Łukowem. Będą dwa nowe przystanki. Prace między Lubartowem a Parczewem objęły dwustumetrowy most nad Wieprzem, wymieniane są tory, widać efekty prac na przystankach Tarło, Brzeźnica Bychawska i Pałecznica. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują inwestycję za 90 mln zł, współfinansowaną ze środków RPO woj. lubelskiego.Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja , rewitalizacja