Wszystkich wyników: 6
PLK-2020-07-17-Laczy-nas-PRODUKT-POLSKI-Podpsianie-porozumienia-Laczy-nas-PRODUKT-POLSKI-fot.jpg
Przedstawiciele kierownictwa Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa oraz spółek nadzorowanych przez Ministerstwo Aktywów Państwowych podpisali 17 lipca br. list intencyjny dotyczący wspólnych działań mających na celu zwiększanie świadomości społeczeństwa w zakresie wyszukiwania i wyboru produktów spożywczych wytworzonych w Polsce z użyciem polskich surowców i oznaczonych znakiem towarowym PRODUKT POLSKI. List intencyjny, w obecności Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Jana Krzysztofa Ardanowskiego oraz Sekretarza Stanu w Ministerstwie Aktywów Państwowych Janusza Kowalskiego, podpisali przedstawiciele zarządów Poczty Polskiej, Polskich Kolei Państwowych, PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., PKP Intercity, Wars S.A., PKS Polonus Warszawa oraz KOWR.Słowa kluczowe: infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2020-06-03-Na-5-milionach-znaczkow-pocztowych-bezpieczenstwo-na-przejazdach-kolejowych-BezpiecznyPrzejazd-znaczek-31-25x25-5.jpg
Poczta Polska wprowadziła do obiegu nowy znaczek Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Operator pocztowy emisją 5 milionów znaczków, okolicznościowym datownikiem i kopertami wspiera przesłanie kampanii społecznej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na rzecz ograniczania wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych. Kampania prowadzona jest już 15 lat.Słowa kluczowe: kampania społeczna , bezpieczeństwo , informacja prasowa , infografika
PLK-2020-06-03-Na-5-milionach-znaczkow-pocztowych-bezpieczenstwo-na-przejazdach-kolejowych-bp-loperta-fdc.jpg
Poczta Polska wprowadziła do obiegu nowy znaczek Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Operator pocztowy emisją 5 milionów znaczków, okolicznościowym datownikiem i kopertami wspiera przesłanie kampanii społecznej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na rzecz ograniczania wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych. Kampania prowadzona jest już 15 lat.Słowa kluczowe: kampania społeczna , bezpieczeństwo , informacja prasowa , infografika
PLK-2020-07-17-Laczy-nas-PRODUKT-POLSKI-PLK-inf-pras-Laczy-nas-PRODUKT-POLSKI-17.docx
Przedstawiciele kierownictwa Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa oraz spółek nadzorowanych przez Ministerstwo Aktywów Państwowych podpisali 17 lipca br. list intencyjny dotyczący wspólnych działań mających na celu zwiększanie świadomości społeczeństwa w zakresie wyszukiwania i wyboru produktów spożywczych wytworzonych w Polsce z użyciem polskich surowców i oznaczonych znakiem towarowym PRODUKT POLSKI. List intencyjny, w obecności Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Jana Krzysztofa Ardanowskiego oraz Sekretarza Stanu w Ministerstwie Aktywów Państwowych Janusza Kowalskiego, podpisali przedstawiciele zarządów Poczty Polskiej, Polskich Kolei Państwowych, PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., PKP Intercity, Wars S.A., PKS Polonus Warszawa oraz KOWR.Słowa kluczowe: infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2020-06-03-Na-5-milionach-znaczkow-pocztowych-bezpieczenstwo-na-przejazdach-kolejowych-PLK-Inf-pras-Na-5-milionach-znaczkow-pocztowych-bezpieczenstwo-na-przejazdach-kolejowych-3.docx
Poczta Polska wprowadziła do obiegu nowy znaczek Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Operator pocztowy emisją 5 milionów znaczków, okolicznościowym datownikiem i kopertami wspiera przesłanie kampanii społecznej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na rzecz ograniczania wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych. Kampania prowadzona jest już 15 lat.Słowa kluczowe: kampania społeczna , bezpieczeństwo , informacja prasowa , infografika
PLK-2020-06-03-Na-5-milionach-znaczkow-pocztowych-bezpieczenstwo-na-przejazdach-kolejowych-bp-datownik.jpg
Poczta Polska wprowadziła do obiegu nowy znaczek Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Operator pocztowy emisją 5 milionów znaczków, okolicznościowym datownikiem i kopertami wspiera przesłanie kampanii społecznej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na rzecz ograniczania wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych. Kampania prowadzona jest już 15 lat.Słowa kluczowe: kampania społeczna , bezpieczeństwo , informacja prasowa , infografika