› wyszukiwanie zaawansowane
x

Niektóre elementy służące do zaawansowanego filtrowania wyników wyszukiwania nie są dostępne dla czytników ekranu (sekcja lokalizacja). Aby wyświetlić zawężone wyniki wyszukiwania można wypełnić tylko niektóre pozycje formularzy i wybrać przycisk filtruj.

Wszystkich wyników: 4

PLK-2020-09-15-Pociagi-Walbrzych-Klodzko-w-tunelu-pod-Malym-Wolowcem-tunel-pod-Malym-Wolowcem-1.png

Codzienne i okazjonalne podróże na trasie Wałbrzych – Kłodzko zapewniły prace PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za 8 mln zł. W najdłuższym skalnym tunelu w Polsce pod Małym Wołowcem wzmocniona została wewnętrzna obudowa i odnowione ściany czołowe tunelu. W poprzednich latach na linii wykonano prace przy wiaduktach, mostach i w tunelu w Świerkach. Obecnie przebudowa obejmuje stację Ścinawka Średnia.
Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja , utrzymanie

PLK-2020-09-15-Pociagi-Walbrzych-Klodzko-w-tunelu-pod-Malym-Wolowcem-PLK-Inf-pras-Pociagi-Walbrzych-Klodzko-w-tunelu-pod-Malym-Wolowcem-15.docx

Codzienne i okazjonalne podróże na trasie Wałbrzych – Kłodzko zapewniły prace PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za 8 mln zł. W najdłuższym skalnym tunelu w Polsce pod Małym Wołowcem wzmocniona została wewnętrzna obudowa i odnowione ściany czołowe tunelu. W poprzednich latach na linii wykonano prace przy wiaduktach, mostach i w tunelu w Świerkach. Obecnie przebudowa obejmuje stację Ścinawka Średnia.
Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja , utrzymanie

PLK-2020-09-15-Pociagi-Walbrzych-Klodzko-w-tunelu-pod-Malym-Wolowcem-tunel-pod-Malym-Wolowcem-2.jpg

Codzienne i okazjonalne podróże na trasie Wałbrzych – Kłodzko zapewniły prace PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za 8 mln zł. W najdłuższym skalnym tunelu w Polsce pod Małym Wołowcem wzmocniona została wewnętrzna obudowa i odnowione ściany czołowe tunelu. W poprzednich latach na linii wykonano prace przy wiaduktach, mostach i w tunelu w Świerkach. Obecnie przebudowa obejmuje stację Ścinawka Średnia.
Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja , utrzymanie

PLK-2020-09-15-Pociagi-Walbrzych-Klodzko-w-tunelu-pod-Malym-Wolowcem-tunel-pod-Malym-Wolowcem-1.jpg

Codzienne i okazjonalne podróże na trasie Wałbrzych – Kłodzko zapewniły prace PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za 8 mln zł. W najdłuższym skalnym tunelu w Polsce pod Małym Wołowcem wzmocniona została wewnętrzna obudowa i odnowione ściany czołowe tunelu. W poprzednich latach na linii wykonano prace przy wiaduktach, mostach i w tunelu w Świerkach. Obecnie przebudowa obejmuje stację Ścinawka Średnia.
Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja , utrzymanie

Nie znalazłeś szukanego materiału?

Postaraj się zmienić kryteria wyszukiwania i spróbuj ponownie.