Wszystkich wyników: 4
PLK-2020-09-15-Pociagi-Walbrzych-Klodzko-w-tunelu-pod-Malym-Wolowcem-tunel-pod-Malym-Wolowcem-1.png
Codzienne i okazjonalne podróże na trasie Wałbrzych – Kłodzko zapewniły prace PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za 8 mln zł. W najdłuższym skalnym tunelu w Polsce pod Małym Wołowcem wzmocniona została wewnętrzna obudowa i odnowione ściany czołowe tunelu. W poprzednich latach na linii wykonano prace przy wiaduktach, mostach i w tunelu w Świerkach. Obecnie przebudowa obejmuje stację Ścinawka Średnia.Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja , utrzymanie
PLK-2020-09-15-Pociagi-Walbrzych-Klodzko-w-tunelu-pod-Malym-Wolowcem-PLK-Inf-pras-Pociagi-Walbrzych-Klodzko-w-tunelu-pod-Malym-Wolowcem-15.docx
Codzienne i okazjonalne podróże na trasie Wałbrzych – Kłodzko zapewniły prace PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za 8 mln zł. W najdłuższym skalnym tunelu w Polsce pod Małym Wołowcem wzmocniona została wewnętrzna obudowa i odnowione ściany czołowe tunelu. W poprzednich latach na linii wykonano prace przy wiaduktach, mostach i w tunelu w Świerkach. Obecnie przebudowa obejmuje stację Ścinawka Średnia.Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja , utrzymanie
PLK-2020-09-15-Pociagi-Walbrzych-Klodzko-w-tunelu-pod-Malym-Wolowcem-tunel-pod-Malym-Wolowcem-2.jpg
Codzienne i okazjonalne podróże na trasie Wałbrzych – Kłodzko zapewniły prace PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za 8 mln zł. W najdłuższym skalnym tunelu w Polsce pod Małym Wołowcem wzmocniona została wewnętrzna obudowa i odnowione ściany czołowe tunelu. W poprzednich latach na linii wykonano prace przy wiaduktach, mostach i w tunelu w Świerkach. Obecnie przebudowa obejmuje stację Ścinawka Średnia.Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja , utrzymanie
PLK-2020-09-15-Pociagi-Walbrzych-Klodzko-w-tunelu-pod-Malym-Wolowcem-tunel-pod-Malym-Wolowcem-1.jpg
Codzienne i okazjonalne podróże na trasie Wałbrzych – Kłodzko zapewniły prace PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za 8 mln zł. W najdłuższym skalnym tunelu w Polsce pod Małym Wołowcem wzmocniona została wewnętrzna obudowa i odnowione ściany czołowe tunelu. W poprzednich latach na linii wykonano prace przy wiaduktach, mostach i w tunelu w Świerkach. Obecnie przebudowa obejmuje stację Ścinawka Średnia.Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja , utrzymanie