› wyszukiwanie zaawansowane
x

PLK 2016_06 Inauguracja kampanii Bezpieczny Przejazd w Kinotece _WW_0779.jpg

22/11/2017 - Pokaż na mapie
Włodzimierz Włoch Autor
22/11/2017 10:02 data przesłania
Uznanie autorstwa — Użycie niekomercyjne — Bez utworów zależnych 3.0 Polska (CC BY-NC-ND 3.0) prawa do wykorzystania
Poziome Orientacja

Opis

12 edycji kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd…” została zainaugurowana w warszawskiej Kinotece Koncepcja kampanii narodziła się i została wdrożona w 2005 r. Przez pierwsze cztery lata była prowadzona w miesiącach letnich, mając na celu zmianę postawy uczestników ruchu drogowego. Od 2009 r. przekonujemy do bezpiecznego zachowania przez cały rok. Również w 2009 r. włączyliśmy się w światowy projekt zrzeszający kraje zajmujące się bezpieczeństwem na przejazdach kolejowo-drogowych, czego efektem było zorganizowanie w Polsce już w 2011 r. centralnych obchodów „ILCAD-u 2011” (International Level Crossing Awareness Day – Międzynarodowy Dzień Bezpieczeństwa na Przejazdach Kolejowo-Drogowych). Od października 2012 r. kampania została rozszerzona o zagadnienie wypadków związanych z przechodzeniem przez tory w miejscach niedozwolonych, a w 2016 r. przeszła kolejną modyfikację: zostało zmienione hasło, odświeżono logotyp oraz materiały informacyjne. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. co roku zapraszają do współpracy szerokie grono patronów, partnerów i ekspertów z dziedziny transportu i psychologii, którzy wspierają kampanię swoimi działaniami.

Podobne materiały