Wszystkich wyników: 6
PLK-2019-07-25-Lepsze-podroze-w-Beskid-Zywiecki.docx
Podróżni korzystają już z nowych peronów na przystankach Radziechowy Wieprz, Cięcina Dolna i Cięcina, a pociągi jadą po nowych torach. Dzięki inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wartej 35 mln zł, wygodniejsze stało się podróżowanie w Beskid Żywiecki. Na przystankach Radziechowy Wieprz, Cięcina Dolna i Cięcina podróżni wygodniej wsiadają do pociągów. Kończą się prace PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na odcinku między Żywcem a Węgierską Górką na linii z Katowic do Zwardonia. Perony zostały podwyższone do 76 cm, co ułatwia podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągu. Zostały wyposażone w wiaty, ławki i gabloty informacyjne. Są dostosowane do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Jest antypoślizgowa nawierzchnia i ścieżki naprowadzające z wypukłą fakturą. Nowe oświetlenie peronów, dojść oraz oznakowanie przystanków zapewnia większy komfort i bezpieczeństwo podróżnym. W ramach inwestycji wymieniono około 8 km torów i sieci trakcyjnej. Inwestycja na trasie Żywiec – Węgierska Górka umożliwi sprawniejsze przejazdy pociągów. Po zakończeniu wszystkich robót składy będą mogły jeździć nawet dwukrotnie szybciej do 120 km/h (obecnie 50 - 60 km/h).Słowa kluczowe: modernizacja , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK 2018-05-30 Szybciej i wygodniej koleją z Katowic pod Baranią Górę IP.docx
Będą szybsze i wygodniejsze podróże z Katowic w Beskid Śląski. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zmodernizują trasę Żywiec – Węgierska Górka. Wyremontowane perony na przystankach Radziechowy Wieprz, Cięcina Dolna i Cięcina ułatwią podróże mieszkańcom i turystom. Zwiększy się także poziom bezpieczeństwa dzięki dodatkowej sygnalizacji na przejazdach kolejowo-drogowych.Słowa kluczowe: informacja prasowa , inwestycja
PLK-2019-07-25-Lepsze-podroze-w-Beskid-Zywiecki.jpeg
Podróżni korzystają już z nowych peronów na przystankach Radziechowy Wieprz, Cięcina Dolna i Cięcina, a pociągi jadą po nowych torach. Dzięki inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wartej 35 mln zł, wygodniejsze stało się podróżowanie w Beskid Żywiecki. Na przystankach Radziechowy Wieprz, Cięcina Dolna i Cięcina podróżni wygodniej wsiadają do pociągów. Kończą się prace PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na odcinku między Żywcem a Węgierską Górką na linii z Katowic do Zwardonia. Perony zostały podwyższone do 76 cm, co ułatwia podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągu. Zostały wyposażone w wiaty, ławki i gabloty informacyjne. Są dostosowane do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Jest antypoślizgowa nawierzchnia i ścieżki naprowadzające z wypukłą fakturą. Nowe oświetlenie peronów, dojść oraz oznakowanie przystanków zapewnia większy komfort i bezpieczeństwo podróżnym. W ramach inwestycji wymieniono około 8 km torów i sieci trakcyjnej. Inwestycja na trasie Żywiec – Węgierska Górka umożliwi sprawniejsze przejazdy pociągów. Po zakończeniu wszystkich robót składy będą mogły jeździć nawet dwukrotnie szybciej do 120 km/h (obecnie 50 - 60 km/h).Słowa kluczowe: modernizacja , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK 2018-05-30 Szybciej i wygodniej koleją z Katowic pod Baranią Górę fota 30-05 Barania Gora.jpg
Będą szybsze i wygodniejsze podróże z Katowic w Beskid Śląski. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zmodernizują trasę Żywiec – Węgierska Górka. Wyremontowane perony na przystankach Radziechowy Wieprz, Cięcina Dolna i Cięcina ułatwią podróże mieszkańcom i turystom. Zwiększy się także poziom bezpieczeństwa dzięki dodatkowej sygnalizacji na przejazdach kolejowo-drogowych.Słowa kluczowe: informacja prasowa , inwestycja
PLK-2019-07-25-Lepsze-podroze-w-Beskid-Zywiecki.jpeg
Podróżni korzystają już z nowych peronów na przystankach Radziechowy Wieprz, Cięcina Dolna i Cięcina, a pociągi jadą po nowych torach. Dzięki inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wartej 35 mln zł, wygodniejsze stało się podróżowanie w Beskid Żywiecki. Na przystankach Radziechowy Wieprz, Cięcina Dolna i Cięcina podróżni wygodniej wsiadają do pociągów. Kończą się prace PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na odcinku między Żywcem a Węgierską Górką na linii z Katowic do Zwardonia. Perony zostały podwyższone do 76 cm, co ułatwia podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągu. Zostały wyposażone w wiaty, ławki i gabloty informacyjne. Są dostosowane do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Jest antypoślizgowa nawierzchnia i ścieżki naprowadzające z wypukłą fakturą. Nowe oświetlenie peronów, dojść oraz oznakowanie przystanków zapewnia większy komfort i bezpieczeństwo podróżnym. W ramach inwestycji wymieniono około 8 km torów i sieci trakcyjnej. Inwestycja na trasie Żywiec – Węgierska Górka umożliwi sprawniejsze przejazdy pociągów. Po zakończeniu wszystkich robót składy będą mogły jeździć nawet dwukrotnie szybciej do 120 km/h (obecnie 50 - 60 km/h).Słowa kluczowe: modernizacja , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2019-07-25-Lepsze-podroze-w-Beskid-Zywiecki.jpg
Podróżni korzystają już z nowych peronów na przystankach Radziechowy Wieprz, Cięcina Dolna i Cięcina, a pociągi jadą po nowych torach. Dzięki inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wartej 35 mln zł, wygodniejsze stało się podróżowanie w Beskid Żywiecki. Na przystankach Radziechowy Wieprz, Cięcina Dolna i Cięcina podróżni wygodniej wsiadają do pociągów. Kończą się prace PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na odcinku między Żywcem a Węgierską Górką na linii z Katowic do Zwardonia. Perony zostały podwyższone do 76 cm, co ułatwia podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągu. Zostały wyposażone w wiaty, ławki i gabloty informacyjne. Są dostosowane do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Jest antypoślizgowa nawierzchnia i ścieżki naprowadzające z wypukłą fakturą. Nowe oświetlenie peronów, dojść oraz oznakowanie przystanków zapewnia większy komfort i bezpieczeństwo podróżnym. W ramach inwestycji wymieniono około 8 km torów i sieci trakcyjnej. Inwestycja na trasie Żywiec – Węgierska Górka umożliwi sprawniejsze przejazdy pociągów. Po zakończeniu wszystkich robót składy będą mogły jeździć nawet dwukrotnie szybciej do 120 km/h (obecnie 50 - 60 km/h).Słowa kluczowe: modernizacja , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja