Wszystkich wyników: 58
PLK 2018-01-25 Krok ku szybszej kolei z Wrocławia do Kluczborka IP2.jpg
Szybsze przejazdy pociągami między Wrocławiem a Kluczborkiem i większy komfort obsługi pasażerów na stacjach oraz przystankach to zakładane efekty przebudowy linii kolejowej Wrocław – Oleśnica – Kluczbork (nr 143).Słowa kluczowe: informacja prasowa
PLK 2015_04 Kalety Kluczbork _DSC_0256.jpg
Liczby rewitalizacji: • 408,467 mln zł to planowany całkowity koszt projektu • 138 km wymienianych torów • 77 wymienianych rozjazdów • 43 remontowane przejazdy • 24 remontowane wiadukty i mosty • 15 rewitalizowanych peronówSłowa kluczowe:
PLK 2015_04 Kalety Kluczbork _DSC_0457.jpg
Liczby rewitalizacji: • 408,467 mln zł to planowany całkowity koszt projektu • 138 km wymienianych torów • 77 wymienianych rozjazdów • 43 remontowane przejazdy • 24 remontowane wiadukty i mosty • 15 rewitalizowanych peronówSłowa kluczowe:
PLK 2015_01 Kluczbork - Ostrzeszów _DSC_8108 (2).jpg
Inwestycja PLK na trasie z Kluczborka do Ostrzeszowa jest jednym z zadań realizowanych na trasie ze stolicy Wielkopolski do stolicy Śląska. Poprawa infrastruktury kolejowej pomiędzy Katowicami a Poznaniem obejmuje także prace na odcinkach z Kalet do Strzebinia i Kluczborka, Ostrzeszowa do Ostrowa Wielkopolskiego oraz z Bytomia Północ do Tarnowskich Gór. Po zakończeniu wszystkich robót Wielkopolska „zbliży” się do Śląska – czas przejazdu pociągiem z Poznania do Katowic skróci się z ok. 6 do 4,5 godziny.Słowa kluczowe: modernizacja , inwestycja , rewitalizacja
PLK 2015_01 Kluczbork - Ostrzeszów _DSC_7846.jpg
Inwestycja PLK na trasie z Kluczborka do Ostrzeszowa jest jednym z zadań realizowanych na trasie ze stolicy Wielkopolski do stolicy Śląska. Poprawa infrastruktury kolejowej pomiędzy Katowicami a Poznaniem obejmuje także prace na odcinkach z Kalet do Strzebinia i Kluczborka, Ostrzeszowa do Ostrowa Wielkopolskiego oraz z Bytomia Północ do Tarnowskich Gór. Po zakończeniu wszystkich robót Wielkopolska „zbliży” się do Śląska – czas przejazdu pociągiem z Poznania do Katowic skróci się z ok. 6 do 4,5 godziny.Słowa kluczowe: modernizacja , inwestycja , rewitalizacja
PLK 2015_04 stacja Kluczbork DSC_0158.JPG
Fotografie stacji kolejowej w Kluczborku wykonano w kwietniu 2015 r.Słowa kluczowe: dworzec , inwestycja , rewitalizacja
PLK 2015_04 stacja Kluczbork DSC_0194.JPG
Fotografie stacji kolejowej w Kluczborku wykonano w kwietniu 2015 r.Słowa kluczowe: dworzec , inwestycja , rewitalizacja
PLK 2015_04 stacja Kluczbork _DSC_2339.jpg
Fotografie stacji kolejowej w Kluczborku wykonano w kwietniu 2015 r.Słowa kluczowe: dworzec , inwestycja , rewitalizacja
PLK 2015_04 stacja Kluczbork _DSC_2147.jpg
Fotografie stacji kolejowej w Kluczborku wykonano w kwietniu 2015 r.Słowa kluczowe: dworzec , inwestycja , rewitalizacja
PLK 2015_04 Kalety Kluczbork _DSC_0404.jpg
Liczby rewitalizacji: • 408,467 mln zł to planowany całkowity koszt projektu • 138 km wymienianych torów • 77 wymienianych rozjazdów • 43 remontowane przejazdy • 24 remontowane wiadukty i mosty • 15 rewitalizowanych peronówSłowa kluczowe: