Wszystkich wyników: 11
PLK 2018-07-27 Dla bezpieczeństwa prześwietlają miliony kół wagonów i lokomotyw schemat dzialania urzadzen dSAT_got.png
Tylko w lipcu specjalne urządzenia dSAT sprawdziły koła ponad 200 tys. pociągów. Ponad 213 czujników umieszczonych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w torach w dzień i w nocy, bez zatrzymywania, monitoruje stan wagonów i lokomotyw. Kontrola zwiększa poziom bezpieczeństwa pasażerów. Przy podejrzeniu usterki, tabor jest natychmiast wyłączany, by nie niszczył torówSłowa kluczowe: bezpieczeństwo , linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja , utrzymanie
PLK-2020-09-24-Na-torach-24-h-kontrola-dla-bezpieczenstwa-Urzadzenie-dSAT-zrodlo-voestalpine-Signaling-Poland-Sp.jpg
Tylko w tym roku, blisko 2 miliony razy jadące pociągi były sprawdzane przez umieszczone w torach urządzenia dSAT. Liczbę urządzeń PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. sukcesywnie zwiększają. Czujniki monitorują koła przejeżdżających wagonów i lokomotyw. Kontrola pozwala szybko diagnozować i wyłączyć z ruchu uszkodzony tabor, by zapewnić bezpieczne podróże i transport towarów.Słowa kluczowe: bezpieczeństwo , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2020-09-24-Na-torach-24-h-kontrola-dla-bezpieczenstwa-Urzadzenie-DSAT-na-Rail-Baltica.jpg
Tylko w tym roku, blisko 2 miliony razy jadące pociągi były sprawdzane przez umieszczone w torach urządzenia dSAT. Liczbę urządzeń PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. sukcesywnie zwiększają. Czujniki monitorują koła przejeżdżających wagonów i lokomotyw. Kontrola pozwala szybko diagnozować i wyłączyć z ruchu uszkodzony tabor, by zapewnić bezpieczne podróże i transport towarów.Słowa kluczowe: bezpieczeństwo , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2020-09-24-Na-torach-24-h-kontrola-dla-bezpieczenstwa-Urzadzenie-dSAT-zrodlo-voestalpine-Signaling-Poland-Sp.jpg
Tylko w tym roku, blisko 2 miliony razy jadące pociągi były sprawdzane przez umieszczone w torach urządzenia dSAT. Liczbę urządzeń PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. sukcesywnie zwiększają. Czujniki monitorują koła przejeżdżających wagonów i lokomotyw. Kontrola pozwala szybko diagnozować i wyłączyć z ruchu uszkodzony tabor, by zapewnić bezpieczne podróże i transport towarów.Słowa kluczowe: bezpieczeństwo , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2020-09-24-Na-torach-24-h-kontrola-dla-bezpieczenstwa-Urzadzenie-dSAT-zrodlo-voestalpine-Signaling-Poland-Sp.jpg
Tylko w tym roku, blisko 2 miliony razy jadące pociągi były sprawdzane przez umieszczone w torach urządzenia dSAT. Liczbę urządzeń PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. sukcesywnie zwiększają. Czujniki monitorują koła przejeżdżających wagonów i lokomotyw. Kontrola pozwala szybko diagnozować i wyłączyć z ruchu uszkodzony tabor, by zapewnić bezpieczne podróże i transport towarów.Słowa kluczowe: bezpieczeństwo , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2020-01-15-PLK-testowaly-jazde-200-km-h-na-trasie-Warszawa-Gdansk-IMG-20200112-012746.jpg
Po raz pierwszy na kolejowej trasie Warszawa – Gdańsk pociągi testowe zwiększyły prędkość do 200 km/h. Specjalny przejazd składu Pendolino z 11 na 12 stycznia 2020 był pod nadzorem systemu ERTMS/ETCS poziomu 2. Zamontowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. nowoczesny system zwiększa poziom bezpieczeństwa i umożliwia jazdę do 200 km/h na międzynarodowym korytarzu E65. Specjalny przejazd pociągu Pendolino w nocy z soboty na niedzielę 12 stycznia na trasie Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny – Warszawa Wschodnia potwierdził, że jazda z prędkością 200 km/h jest możliwa, bezpieczna i komfortowa. Oznacza to, że podróż nad polskie morze na trasie Warszawa – Gdynia w połowie roku będzie mogła się skrócić. Zwiększy się także przepustowość linii. Specjaliści z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz Instytutu Kolejnictwa sprawdzali właściwe działanie urządzeń systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 oraz pracę składu podczas rozwijania wyższych prędkości. W przejeździe uczestniczył Andrzej Bittel, sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury.Słowa kluczowe: pasażer , linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2020-01-15-PLK-testowaly-jazde-200-km-h-na-trasie-Warszawa-Gdansk-PLK-inf-pras-Pendolino-testowalo-200-kmh-na-trasie-Warszawa-Gdansk-15.docx
Po raz pierwszy na kolejowej trasie Warszawa – Gdańsk pociągi testowe zwiększyły prędkość do 200 km/h. Specjalny przejazd składu Pendolino z 11 na 12 stycznia 2020 był pod nadzorem systemu ERTMS/ETCS poziomu 2. Zamontowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. nowoczesny system zwiększa poziom bezpieczeństwa i umożliwia jazdę do 200 km/h na międzynarodowym korytarzu E65. Specjalny przejazd pociągu Pendolino w nocy z soboty na niedzielę 12 stycznia na trasie Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny – Warszawa Wschodnia potwierdził, że jazda z prędkością 200 km/h jest możliwa, bezpieczna i komfortowa. Oznacza to, że podróż nad polskie morze na trasie Warszawa – Gdynia w połowie roku będzie mogła się skrócić. Zwiększy się także przepustowość linii. Specjaliści z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz Instytutu Kolejnictwa sprawdzali właściwe działanie urządzeń systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 oraz pracę składu podczas rozwijania wyższych prędkości. W przejeździe uczestniczył Andrzej Bittel, sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury.Słowa kluczowe: pasażer , linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2020-09-24-Na-torach-24-h-kontrola-dla-bezpieczenstwa-PLK-inf.docx
Tylko w tym roku, blisko 2 miliony razy jadące pociągi były sprawdzane przez umieszczone w torach urządzenia dSAT. Liczbę urządzeń PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. sukcesywnie zwiększają. Czujniki monitorują koła przejeżdżających wagonów i lokomotyw. Kontrola pozwala szybko diagnozować i wyłączyć z ruchu uszkodzony tabor, by zapewnić bezpieczne podróże i transport towarów.Słowa kluczowe: bezpieczeństwo , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK 2018-07-27 Dla bezpieczeństwa prześwietlają miliony kół wagonów i lokomotyw CIMG1181_zmn.jpg
Tylko w lipcu specjalne urządzenia dSAT sprawdziły koła ponad 200 tys. pociągów. Ponad 213 czujników umieszczonych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w torach w dzień i w nocy, bez zatrzymywania, monitoruje stan wagonów i lokomotyw. Kontrola zwiększa poziom bezpieczeństwa pasażerów. Przy podejrzeniu usterki, tabor jest natychmiast wyłączany, by nie niszczył torówSłowa kluczowe: bezpieczeństwo , linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja , utrzymanie
PLK-2020-09-24-Na-torach-24-h-kontrola-dla-bezpieczenstwa-Urzadzenie-dSAT-zrodlo-voestalpine-Signaling-Poland-Sp.jpg
Tylko w tym roku, blisko 2 miliony razy jadące pociągi były sprawdzane przez umieszczone w torach urządzenia dSAT. Liczbę urządzeń PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. sukcesywnie zwiększają. Czujniki monitorują koła przejeżdżających wagonów i lokomotyw. Kontrola pozwala szybko diagnozować i wyłączyć z ruchu uszkodzony tabor, by zapewnić bezpieczne podróże i transport towarów.Słowa kluczowe: bezpieczeństwo , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja