Wszystkich wyników: 50
PLK-2021-0biekty-inzynieryjne-widok-z-drona-na-budowe-wiaduktu-na-ul.jpg
mosty i wiadukty na szlakuSłowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura
2017-06-01 artykuł Gazeta Lokalna Kutna i Regionu.pdf
2017-06 Artykuł prasowy dot. projektu "Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa – Poznań – pozostałe roboty, odcinek Sochaczew - Swarzędz”, emisja: czerwiec 2017 r.Słowa kluczowe: materiały informacyjne
PLK 2017-12-14 W Koninie, Kutnie i Łowiczu będą nowoczesne stacje 2017.12.11_Kramsk2.jpg
Widać efekty prac na linii kolejowej Poznań – Warszawa. W Koninie i Łowiczu budowane są nowe perony. Na szlakach, po demontażu starych elementów toru i sieci trakcyjnej położono nowe podkłady i szyny. Montowane są słupy sieci trakcyjnej. Trwają prace przy wiaduktach i mostach.Słowa kluczowe: modernizacja , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2021-0biekty-inzynieryjne-widok-z-drona-na-budowe-wiaduktu-kolejowego-na-ul.jpg
mosty i wiadukty na szlakuSłowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura
PLK-2019-04-10-Poznan-Warszawa-kolejarze-szlifuja-szyny-miedzy-Swarzedzem-a-Kolem-PLK-inf.docx
Specjalny pociąg do szlifowania szyn wyjechał na odcinek Swarzędz – Koło na trasie z Poznania do Warszawy. Wyszlifowane tory zwiększą bezpieczeństwo i ograniczą hałas dobiegający od przejeżdżających składów. Realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. modernizacja linii E20 poprawi komfort podróży między Wielkopolską i Mazowszem. Prace warte 2 mld zł potrwają do 2020r. Specjalny pociąg firmy Speno rozpoczął szlifowanie torów na 58 km odcinku z Podstolic do Konina. Ważąca 270 ton i długa na 80 m maszyna bada ultradźwiękami powierzchnię szyn, a następnie metr po metrze szlifuje je specjalistycznymi kamieniami ściernymi. Speno określa kąt i nacisk na główkę szyny z dokładnością do dziesiętnych części milimetra. W zależności od potrzeby nawet kilkukrotnie przejeżdża po torach z prędkością do 20 km/h. Poprawa geometrii torów i uzyskanie równych i gładkich szyn zwiększa komfort jazdy, niweluje hałas przejeżdżających pociągów oraz wydłuża czas użytkowania torów. Ma to bezpośredni wpływ na zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie podróży. Prace na gotowym już odcinku z Podstolic do Konina nie mają wpływu na ruch kolejowy. Szlifowanie odbywa się nocą, przy wykorzystaniu mniejszego natężeniu pociągów. Prace prowadzone są w jednym z torów. W podobny sposób szlifowany będzie także szlak Podstolice – Swarzędz i Koło – Barłogi. Łącznie do czerwca specjalistyczna maszyna wygładzi tory na odcinku 125 km na trasie z Poznania do Warszawy.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2021-0biekty-inzynieryjne-widok-z-drona-na-estakade-kolejowa-w-Psarach-03.jpg
mosty i wiadukty na szlakuSłowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura
2017-06-29 reklama Nowy Łowiczanin.pdf
2017-06 Reklama prasowa dot. projektu "Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa – Poznań – pozostałe roboty, odcinek Sochaczew - Swarzędz”, emisja: czerwiec 2017 r.Słowa kluczowe: materiały informacyjne
PLK 2017-12-14 W Koninie, Kutnie i Łowiczu będą nowoczesne stacje 2017.12.11_Konin3.jpg
Widać efekty prac na linii kolejowej Poznań – Warszawa. W Koninie i Łowiczu budowane są nowe perony. Na szlakach, po demontażu starych elementów toru i sieci trakcyjnej położono nowe podkłady i szyny. Montowane są słupy sieci trakcyjnej. Trwają prace przy wiaduktach i mostach.Słowa kluczowe: modernizacja , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2019-04-10-Poznan-Warszawa-kolejarze-szlifuja-szyny-miedzy-Swarzedzem-a-Kolem-speno2.jpg
Specjalny pociąg do szlifowania szyn wyjechał na odcinek Swarzędz – Koło na trasie z Poznania do Warszawy. Wyszlifowane tory zwiększą bezpieczeństwo i ograniczą hałas dobiegający od przejeżdżających składów. Realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. modernizacja linii E20 poprawi komfort podróży między Wielkopolską i Mazowszem. Prace warte 2 mld zł potrwają do 2020r. Specjalny pociąg firmy Speno rozpoczął szlifowanie torów na 58 km odcinku z Podstolic do Konina. Ważąca 270 ton i długa na 80 m maszyna bada ultradźwiękami powierzchnię szyn, a następnie metr po metrze szlifuje je specjalistycznymi kamieniami ściernymi. Speno określa kąt i nacisk na główkę szyny z dokładnością do dziesiętnych części milimetra. W zależności od potrzeby nawet kilkukrotnie przejeżdża po torach z prędkością do 20 km/h. Poprawa geometrii torów i uzyskanie równych i gładkich szyn zwiększa komfort jazdy, niweluje hałas przejeżdżających pociągów oraz wydłuża czas użytkowania torów. Ma to bezpośredni wpływ na zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie podróży. Prace na gotowym już odcinku z Podstolic do Konina nie mają wpływu na ruch kolejowy. Szlifowanie odbywa się nocą, przy wykorzystaniu mniejszego natężeniu pociągów. Prace prowadzone są w jednym z torów. W podobny sposób szlifowany będzie także szlak Podstolice – Swarzędz i Koło – Barłogi. Łącznie do czerwca specjalistyczna maszyna wygładzi tory na odcinku 125 km na trasie z Poznania do Warszawy.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK E20 Sochaczew - Swarzędz - materiały informacyjne 2017-03-30 E20_artykuł_Nasze Miasto Warszawa.pdf
2017-03 Artykuł prasowy dot. projektu "Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa – Poznań – pozostałe roboty, odcinek Sochaczew - Swarzędz”, emisja: marzec 2017 r.Słowa kluczowe: materiały informacyjne