› wyszukiwanie zaawansowane
x

Niektóre elementy służące do zaawansowanego filtrowania wyników wyszukiwania nie są dostępne dla czytników ekranu (sekcja lokalizacja). Aby wyświetlić zawężone wyniki wyszukiwania można wypełnić tylko niektóre pozycje formularzy i wybrać przycisk filtruj.

Wszystkich wyników: 41

PLK-2019-04-Przystanek-Kre-z-el-km46-650-09.jpg

modernizacja przystanku Krężel, fot. kwiecień 2019 r.
Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura

PLK-2019-10-Krezel-km-46-560-21.jpg

modernizacja przystanku Krężel, fot. październik 2019 r.
Słowa kluczowe: peron , modernizacja , infrastruktura

PLK-2019-10-Krezel-km-46-560-21.jpg

modernizacja przystanku Krężel, fot. październik 2019 r.
Słowa kluczowe: peron , modernizacja , infrastruktura

PLK-2019-04-Przystanek-Kre-z-el-km46-650-09.jpg

modernizacja przystanku Krężel, fot. kwiecień 2019 r.
Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura

PLK-2019-04-Przystanek-Kre-z-el-km46-650-09.jpg

modernizacja przystanku Krężel, fot. kwiecień 2019 r.
Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura

PLK-2019-10-Krezel-km-46-560-21.jpg

modernizacja przystanku Krężel, fot. październik 2019 r.
Słowa kluczowe: peron , modernizacja , infrastruktura

PLK-2019-02-22-Nowe-perony-miedzy-Czachowkiem-a-Warka-w-budowie-Przystanek-Kre-z-el-km-46-560-18.jpg

Na stacjach Sułkowicach, Krężelu i w Michalczewie widać zarysy nowych peronów. Na szlaku montowane są fundamenty nowej sieci trakcyjnej. Prawie 70 tys. ton tłucznia, 50 tys. podkładów, 65 km szyn i 26 rozjazdów zgromadzono na budowie modernizowanego odcinka Czachówek – Warka. Efektem inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za 216 mln zł będą szybsze podróże, wygodne stacje oraz większy poziom bezpieczeństwa. Postępują prace na środkowym odcinku trasy kolejowej pomiędzy Warszawą a Radomiem. Do tej pory wykonawca modernizacji Czachówek – Warka zdemontował ponad 15 km torów, 19 km starej sieci trakcyjnej i 11 połówek przepustów. Na 15 kilometrach szlaku usunięto stary tłuczeń. Zdemontowano część starych peronów. W Sułkowicach, Krężelu, Michalczewie i Gośniewicach wyłaniają się konstrukcje nowych, wyższych platform – ułożone zostały już ściany, tak zwane „elki”. Zamontowano ponad 300 fundamentów pod nową sieć trakcyjną. Równolegle gromadzone są materiały potrzebne do wykonania modernizacji. Na placu budowy jest już ponad 70 tysięcy ton tłucznia, 50 tysięcy nowych podkładów, 65 km szyn, 26 rozjazdów i 600 płyt, które zamontowane będą na przejazdach kolejowo-drogowych. W roboty zaangażowany jest ciężki sprzęt: pociągi sieciowe, oczyszczarki tłucznia, palownice, koparki, ładowarki, wywrotki, samochody do przewozu betonu, zagęszczarki podłoża, równiarki, dźwigi, spycharki, kruszarki, przesiewacze. Zasadnicze prace torowe pomiędzy Warką a Czachówkiem Południowym zakończą się w połowie 2020 roku.
Słowa kluczowe: pasażer , peron , modernizacja , linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja

PLK-2019-10-Krezel-km-46-560-21.jpg

modernizacja przystanku Krężel, fot. październik 2019 r.
Słowa kluczowe: peron , modernizacja , infrastruktura

PLK-2019-04-Przystanek-Kre-z-el-km46-650-09.jpg

modernizacja przystanku Krężel, fot. kwiecień 2019 r.
Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura

PLK-2019-04-Przystanek-Kre-z-el-km46-650-09.jpg

modernizacja przystanku Krężel, fot. kwiecień 2019 r.
Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura

Nie znalazłeś szukanego materiału?

Postaraj się zmienić kryteria wyszukiwania i spróbuj ponownie.