Wszystkich wyników: 55
PLK-2019-10-szlifowanie-torow-Szlifowanie-Torow-Goleczewo-Lukasz-Hachula-02.jpg
szlifowanie torów w okolicy GolęczewaSłowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura
PLK-2019-04-10-Poznan-Warszawa-kolejarze-szlifuja-szyny-miedzy-Swarzedzem-a-Kolem-DSC-0346.jpg
Specjalny pociąg do szlifowania szyn wyjechał na odcinek Swarzędz – Koło na trasie z Poznania do Warszawy. Wyszlifowane tory zwiększą bezpieczeństwo i ograniczą hałas dobiegający od przejeżdżających składów. Realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. modernizacja linii E20 poprawi komfort podróży między Wielkopolską i Mazowszem. Prace warte 2 mld zł potrwają do 2020r. Specjalny pociąg firmy Speno rozpoczął szlifowanie torów na 58 km odcinku z Podstolic do Konina. Ważąca 270 ton i długa na 80 m maszyna bada ultradźwiękami powierzchnię szyn, a następnie metr po metrze szlifuje je specjalistycznymi kamieniami ściernymi. Speno określa kąt i nacisk na główkę szyny z dokładnością do dziesiętnych części milimetra. W zależności od potrzeby nawet kilkukrotnie przejeżdża po torach z prędkością do 20 km/h. Poprawa geometrii torów i uzyskanie równych i gładkich szyn zwiększa komfort jazdy, niweluje hałas przejeżdżających pociągów oraz wydłuża czas użytkowania torów. Ma to bezpośredni wpływ na zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie podróży. Prace na gotowym już odcinku z Podstolic do Konina nie mają wpływu na ruch kolejowy. Szlifowanie odbywa się nocą, przy wykorzystaniu mniejszego natężeniu pociągów. Prace prowadzone są w jednym z torów. W podobny sposób szlifowany będzie także szlak Podstolice – Swarzędz i Koło – Barłogi. Łącznie do czerwca specjalistyczna maszyna wygładzi tory na odcinku 125 km na trasie z Poznania do Warszawy.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-Cienin-szlifowanie-szyn-E20-Cienin-nocne-szlifowanie-szyn-autor-Artur-Kolakowski-28.jpg
nocne szlifowanie szynSłowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura
PLK-2019-10-szlifowanie-torow-Szlifowanie-Torow-Goleczewo-Lukasz-Hachula-02.jpg
szlifowanie torów w okolicy GolęczewaSłowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura
PLK-2019-10-szlifowanie-torow-Szlifowanie-Torow-Goleczewo-Lukasz-Hachula-02.jpg
szlifowanie torów w okolicy GolęczewaSłowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura
PLK-2019-10-szlifowanie-torow-Szlifowanie-Torow-Goleczewo-Lukasz-Hachula-02.jpg
szlifowanie torów w okolicy GolęczewaSłowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura
PLK-2019-04-10-Poznan-Warszawa-kolejarze-szlifuja-szyny-miedzy-Swarzedzem-a-Kolem-speno2.jpg
Specjalny pociąg do szlifowania szyn wyjechał na odcinek Swarzędz – Koło na trasie z Poznania do Warszawy. Wyszlifowane tory zwiększą bezpieczeństwo i ograniczą hałas dobiegający od przejeżdżających składów. Realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. modernizacja linii E20 poprawi komfort podróży między Wielkopolską i Mazowszem. Prace warte 2 mld zł potrwają do 2020r. Specjalny pociąg firmy Speno rozpoczął szlifowanie torów na 58 km odcinku z Podstolic do Konina. Ważąca 270 ton i długa na 80 m maszyna bada ultradźwiękami powierzchnię szyn, a następnie metr po metrze szlifuje je specjalistycznymi kamieniami ściernymi. Speno określa kąt i nacisk na główkę szyny z dokładnością do dziesiętnych części milimetra. W zależności od potrzeby nawet kilkukrotnie przejeżdża po torach z prędkością do 20 km/h. Poprawa geometrii torów i uzyskanie równych i gładkich szyn zwiększa komfort jazdy, niweluje hałas przejeżdżających pociągów oraz wydłuża czas użytkowania torów. Ma to bezpośredni wpływ na zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie podróży. Prace na gotowym już odcinku z Podstolic do Konina nie mają wpływu na ruch kolejowy. Szlifowanie odbywa się nocą, przy wykorzystaniu mniejszego natężeniu pociągów. Prace prowadzone są w jednym z torów. W podobny sposób szlifowany będzie także szlak Podstolice – Swarzędz i Koło – Barłogi. Łącznie do czerwca specjalistyczna maszyna wygładzi tory na odcinku 125 km na trasie z Poznania do Warszawy.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2019-10-szlifowanie-torow-Szlifowanie-Torow-Goleczewo-Lukasz-Hachula-02.jpg
szlifowanie torów w okolicy GolęczewaSłowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura
PLK-2019-04-10-Poznan-Warszawa-kolejarze-szlifuja-szyny-miedzy-Swarzedzem-a-Kolem-PLK-inf.docx
Specjalny pociąg do szlifowania szyn wyjechał na odcinek Swarzędz – Koło na trasie z Poznania do Warszawy. Wyszlifowane tory zwiększą bezpieczeństwo i ograniczą hałas dobiegający od przejeżdżających składów. Realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. modernizacja linii E20 poprawi komfort podróży między Wielkopolską i Mazowszem. Prace warte 2 mld zł potrwają do 2020r. Specjalny pociąg firmy Speno rozpoczął szlifowanie torów na 58 km odcinku z Podstolic do Konina. Ważąca 270 ton i długa na 80 m maszyna bada ultradźwiękami powierzchnię szyn, a następnie metr po metrze szlifuje je specjalistycznymi kamieniami ściernymi. Speno określa kąt i nacisk na główkę szyny z dokładnością do dziesiętnych części milimetra. W zależności od potrzeby nawet kilkukrotnie przejeżdża po torach z prędkością do 20 km/h. Poprawa geometrii torów i uzyskanie równych i gładkich szyn zwiększa komfort jazdy, niweluje hałas przejeżdżających pociągów oraz wydłuża czas użytkowania torów. Ma to bezpośredni wpływ na zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie podróży. Prace na gotowym już odcinku z Podstolic do Konina nie mają wpływu na ruch kolejowy. Szlifowanie odbywa się nocą, przy wykorzystaniu mniejszego natężeniu pociągów. Prace prowadzone są w jednym z torów. W podobny sposób szlifowany będzie także szlak Podstolice – Swarzędz i Koło – Barłogi. Łącznie do czerwca specjalistyczna maszyna wygładzi tory na odcinku 125 km na trasie z Poznania do Warszawy.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2021-03-31-Ciszej-i-szybciej-pojedziemy-pociagiem-z-Lodzi-do-Zdunskiej-Woli-Szlifowanie-szyn-odcinek-Lublinek-Pabianice-praca-specjalnego-pojazdu-Speno-widac-iskry-spod-pojazdu-19.jpg
Dla podróżnych zwiększył się komfort dostępu do kolei. Skrócą się podróże z Łodzi do Zduńskiej Woli oraz w kierunku Wielkopolski i Dolnego Śląska. Będzie ciszej obok torów. To efekt m.in. pracy specjalnego pociągu, który szlifuje szyny. Maszyna zakończyła działania na szlakach. Projekt za 387 mln zł realizują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z udziałem środków unijnych instrumentu CEF Łącząc Europę.Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja