› wyszukiwanie zaawansowane
x

Niektóre elementy służące do zaawansowanego filtrowania wyników wyszukiwania nie są dostępne dla czytników ekranu (sekcja lokalizacja). Aby wyświetlić zawężone wyniki wyszukiwania można wypełnić tylko niektóre pozycje formularzy i wybrać przycisk filtruj.

Wszystkich wyników: 17

PLK-2019-04-25-W-Krakowie-pojedziemy-pod-torami-20190406-111055.jpg

W maju nowy wiadukt na ulicy Rydla w Krakowie ułatwi komunikację kierowcom i pieszym, zwiększy poziom bezpieczeństwa i zapewni sprawny przejazd pociągów na linii E30 Kraków – Katowice. Projekt PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. współfinansowany jest ze środków unijnych CEF „Łącząc Europę”. Na modernizowanej trasie powstaje aż 10 nowych wiaduktów, a 24 są gruntownie przebudowywane. Nowy wiadukt kolejowy, czyli przejazd pod torami, wybudowano na ruchliwej ul. Rydla, która krzyżuje się z 6 torami. Obiekt zwiększy bezpieczeństwo na ważnym szlaku kolejowym, łączącym Kraków Główny z lotniskiem i Katowicami. Mieszkańcy Krakowa będą mogli skorzystać z przejazdu pod linią kolejową w drugiej połowie maja. Na ostatnim etapie prac powstaje droga, budowane są kanały odwadniające, układane chodniki. Wykonawca ustawi barierki oddzielające pieszych od jezdni i zabezpieczające przed wtargnięciem na tory oraz położy ostatnią warstwę asfaltu. Elementy konstrukcji będą pomalowane i zabezpieczane antykorozyjnie. Wykonawca musiał wywieźć z placu budowy ok. 1200 wywrotek gruntu. Nowy obiekt ma 111 m długości i 4,6 m wysokości. Kierowcy pojadą jezdnią o dwóch pasach ruchu, po 3,5 m każdy. Piesi przejdą dwoma oświetlonymi chodnikami o szerokości 2 m. Chodniki są ok. 2 m wyżej niż jezdnia, co ułatwi przechodzenie na drugą stronę torów i znacznie poprawi bezpieczeństwo.
Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , wiadukt , tory , informacja prasowa , inwestycja

PLK-2019-05-27-Nowy-wiadukt-nad-E-30-bez-czekania-przez-tory-Krakow-ul.jpg

Od poniedziałku w Krakowie, kolejne bezkolizyjne skrzyżowanie na trasie z Krakowa do Katowic ułatwia komunikację i zwiększyło bezpieczeństwo. Nowy obiekt na ul. Rydla powstał w ramach instrumentu unijnego CEF „Łącząc Europę”. W ramach inwestycji realizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. między stolicami Małopolski i Śląska będą wybudowane 34 wiadukty kolejowe i drogowe.
Słowa kluczowe: infrastruktura , wiadukt , informacja prasowa

PLK-2019-04-25-W-Krakowie-pojedziemy-pod-torami-20190424-103349.jpg

W maju nowy wiadukt na ulicy Rydla w Krakowie ułatwi komunikację kierowcom i pieszym, zwiększy poziom bezpieczeństwa i zapewni sprawny przejazd pociągów na linii E30 Kraków – Katowice. Projekt PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. współfinansowany jest ze środków unijnych CEF „Łącząc Europę”. Na modernizowanej trasie powstaje aż 10 nowych wiaduktów, a 24 są gruntownie przebudowywane. Nowy wiadukt kolejowy, czyli przejazd pod torami, wybudowano na ruchliwej ul. Rydla, która krzyżuje się z 6 torami. Obiekt zwiększy bezpieczeństwo na ważnym szlaku kolejowym, łączącym Kraków Główny z lotniskiem i Katowicami. Mieszkańcy Krakowa będą mogli skorzystać z przejazdu pod linią kolejową w drugiej połowie maja. Na ostatnim etapie prac powstaje droga, budowane są kanały odwadniające, układane chodniki. Wykonawca ustawi barierki oddzielające pieszych od jezdni i zabezpieczające przed wtargnięciem na tory oraz położy ostatnią warstwę asfaltu. Elementy konstrukcji będą pomalowane i zabezpieczane antykorozyjnie. Wykonawca musiał wywieźć z placu budowy ok. 1200 wywrotek gruntu. Nowy obiekt ma 111 m długości i 4,6 m wysokości. Kierowcy pojadą jezdnią o dwóch pasach ruchu, po 3,5 m każdy. Piesi przejdą dwoma oświetlonymi chodnikami o szerokości 2 m. Chodniki są ok. 2 m wyżej niż jezdnia, co ułatwi przechodzenie na drugą stronę torów i znacznie poprawi bezpieczeństwo.
Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , wiadukt , tory , informacja prasowa , inwestycja

PLK-2020-03-13-W-Malopolsce-kolej-zwieksza-oferte-podrozy-csm-ul.jpg

Dwa razy więcej połączeń na krakowskie lotnisko, krótsze podróże w kierunku Katowic, obsługa dodatkowych przystanków na terenie Nowej Huty – to pozytywne zmiany w rozkładzie jazdy, które PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wprowadzają w niedzielę 15 marca. Postępuje modernizacja linii kolejowych na terenie miasta. Inwestycje prowadzone przez PLK współfinansowane są w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
Słowa kluczowe: modernizacja , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa

PLK-2019-05-27-Nowy-wiadukt-nad-E-30-bez-czekania-przez-tory-Krakow-ul.jpg

Od poniedziałku w Krakowie, kolejne bezkolizyjne skrzyżowanie na trasie z Krakowa do Katowic ułatwia komunikację i zwiększyło bezpieczeństwo. Nowy obiekt na ul. Rydla powstał w ramach instrumentu unijnego CEF „Łącząc Europę”. W ramach inwestycji realizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. między stolicami Małopolski i Śląska będą wybudowane 34 wiadukty kolejowe i drogowe.
Słowa kluczowe: infrastruktura , wiadukt , informacja prasowa

PLK-2020-03-13-W-Malopolsce-kolej-zwieksza-oferte-podrozy-csm-ul.jpg

Dwa razy więcej połączeń na krakowskie lotnisko, krótsze podróże w kierunku Katowic, obsługa dodatkowych przystanków na terenie Nowej Huty – to pozytywne zmiany w rozkładzie jazdy, które PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wprowadzają w niedzielę 15 marca. Postępuje modernizacja linii kolejowych na terenie miasta. Inwestycje prowadzone przez PLK współfinansowane są w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
Słowa kluczowe: modernizacja , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa

PLK-2019-05-27-Nowy-wiadukt-nad-E-30-bez-czekania-przez-tory-Krakow-ul.jpg

Od poniedziałku w Krakowie, kolejne bezkolizyjne skrzyżowanie na trasie z Krakowa do Katowic ułatwia komunikację i zwiększyło bezpieczeństwo. Nowy obiekt na ul. Rydla powstał w ramach instrumentu unijnego CEF „Łącząc Europę”. W ramach inwestycji realizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. między stolicami Małopolski i Śląska będą wybudowane 34 wiadukty kolejowe i drogowe.
Słowa kluczowe: infrastruktura , wiadukt , informacja prasowa

PLK-2019-05-27-Nowy-wiadukt-nad-E-30-bez-czekania-przez-tory-Krakow-ul.jpg

Od poniedziałku w Krakowie, kolejne bezkolizyjne skrzyżowanie na trasie z Krakowa do Katowic ułatwia komunikację i zwiększyło bezpieczeństwo. Nowy obiekt na ul. Rydla powstał w ramach instrumentu unijnego CEF „Łącząc Europę”. W ramach inwestycji realizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. między stolicami Małopolski i Śląska będą wybudowane 34 wiadukty kolejowe i drogowe.
Słowa kluczowe: infrastruktura , wiadukt , informacja prasowa

PLK-2019-05-27-Nowy-wiadukt-nad-E-30-bez-czekania-przez-tory-Krakow-ul.docx

Od poniedziałku w Krakowie, kolejne bezkolizyjne skrzyżowanie na trasie z Krakowa do Katowic ułatwia komunikację i zwiększyło bezpieczeństwo. Nowy obiekt na ul. Rydla powstał w ramach instrumentu unijnego CEF „Łącząc Europę”. W ramach inwestycji realizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. między stolicami Małopolski i Śląska będą wybudowane 34 wiadukty kolejowe i drogowe.
Słowa kluczowe: infrastruktura , wiadukt , informacja prasowa

PLK-2019-04-25-W-Krakowie-pojedziemy-pod-torami-PLK-inf.docx

W maju nowy wiadukt na ulicy Rydla w Krakowie ułatwi komunikację kierowcom i pieszym, zwiększy poziom bezpieczeństwa i zapewni sprawny przejazd pociągów na linii E30 Kraków – Katowice. Projekt PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. współfinansowany jest ze środków unijnych CEF „Łącząc Europę”. Na modernizowanej trasie powstaje aż 10 nowych wiaduktów, a 24 są gruntownie przebudowywane. Nowy wiadukt kolejowy, czyli przejazd pod torami, wybudowano na ruchliwej ul. Rydla, która krzyżuje się z 6 torami. Obiekt zwiększy bezpieczeństwo na ważnym szlaku kolejowym, łączącym Kraków Główny z lotniskiem i Katowicami. Mieszkańcy Krakowa będą mogli skorzystać z przejazdu pod linią kolejową w drugiej połowie maja. Na ostatnim etapie prac powstaje droga, budowane są kanały odwadniające, układane chodniki. Wykonawca ustawi barierki oddzielające pieszych od jezdni i zabezpieczające przed wtargnięciem na tory oraz położy ostatnią warstwę asfaltu. Elementy konstrukcji będą pomalowane i zabezpieczane antykorozyjnie. Wykonawca musiał wywieźć z placu budowy ok. 1200 wywrotek gruntu. Nowy obiekt ma 111 m długości i 4,6 m wysokości. Kierowcy pojadą jezdnią o dwóch pasach ruchu, po 3,5 m każdy. Piesi przejdą dwoma oświetlonymi chodnikami o szerokości 2 m. Chodniki są ok. 2 m wyżej niż jezdnia, co ułatwi przechodzenie na drugą stronę torów i znacznie poprawi bezpieczeństwo.
Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , wiadukt , tory , informacja prasowa , inwestycja

Nie znalazłeś szukanego materiału?

Postaraj się zmienić kryteria wyszukiwania i spróbuj ponownie.