Wszystkich wyników: 6
PLK-2024-02-28-Kontrola-pantografow-ogranicza-opoznienia-pociagow-1-Stanowisko-systemu-DSAP-na-linii-kolejowej-fot-Maciej-Szaraniec-PKP-Polskie-Linie-Kolejowe-SA.jpg
Ponad 110 tysięcy pociągów, w tym 146 tysięcy pantografów skontrolował system Detekcji Stanów Awaryjnych Pantografów. To uruchomiony ponad rok temu przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., pierwszy w kraju, system do wykrywania usterek ważnych elementów lokomotyw elektrycznych oraz elektrycznych zespołów trakcyjnych. DSAP pozwala ograniczyć liczbę awarii i związanych z nimi utrudnień w kursowaniu pociągów.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2019-07-23-Mniej-klopotow-w-podrozy-pantografy-pociagow-pod-kontrola-PLK-Inf-pras-Mniej-utrudnien-w-podrozy-pantograf-pod-kontrola-23-07-2019r.docx
Będzie mniej zmian w kursowaniu pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wprowadzą system do wykrywania usterek pantografów – ważnych urządzeń lokomotyw elektrycznych. Umieszczony obok toru zespół czujników zdiagnozuje w czasie jazdy stan pantografu. W przypadku znacznego uszkodzenia lokomotywa zostanie wymieniona. System będzie wprowadzany w 2020 r.Słowa kluczowe: bezpieczeństwo , linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , utrzymanie
PLK-2024-02-28-Kontrola-pantografow-ogranicza-opoznienia-pociagow-3-Obraz-3D-skanowanego-pantografu-wykonany-przez-skaner-systemu-DSAP-PKP-Polskie-Linie-Kolejowe-SA.png
Ponad 110 tysięcy pociągów, w tym 146 tysięcy pantografów skontrolował system Detekcji Stanów Awaryjnych Pantografów. To uruchomiony ponad rok temu przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., pierwszy w kraju, system do wykrywania usterek ważnych elementów lokomotyw elektrycznych oraz elektrycznych zespołów trakcyjnych. DSAP pozwala ograniczyć liczbę awarii i związanych z nimi utrudnień w kursowaniu pociągów.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2019-07-23-Mniej-klopotow-w-podrozy-pantografy-pociagow-pod-kontrola-DSAP.jpg
Będzie mniej zmian w kursowaniu pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wprowadzą system do wykrywania usterek pantografów – ważnych urządzeń lokomotyw elektrycznych. Umieszczony obok toru zespół czujników zdiagnozuje w czasie jazdy stan pantografu. W przypadku znacznego uszkodzenia lokomotywa zostanie wymieniona. System będzie wprowadzany w 2020 r.Słowa kluczowe: bezpieczeństwo , linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , utrzymanie
PLK-2024-02-28-Kontrola-pantografow-ogranicza-opoznienia-pociagow-2-Fotografia-skanowanego-pantografu-wykonana-przez-skaner-systemu-DSAP-PKP-Polskie-Linie-Kolejowe-SA.jpg
Ponad 110 tysięcy pociągów, w tym 146 tysięcy pantografów skontrolował system Detekcji Stanów Awaryjnych Pantografów. To uruchomiony ponad rok temu przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., pierwszy w kraju, system do wykrywania usterek ważnych elementów lokomotyw elektrycznych oraz elektrycznych zespołów trakcyjnych. DSAP pozwala ograniczyć liczbę awarii i związanych z nimi utrudnień w kursowaniu pociągów.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2024-02-28-Kontrola-pantografow-ogranicza-opoznienia-pociagow-PLK-inf-pras-Kontrola-pantografow-ogranicza-opoznienia-pociagow-28.docx
Ponad 110 tysięcy pociągów, w tym 146 tysięcy pantografów skontrolował system Detekcji Stanów Awaryjnych Pantografów. To uruchomiony ponad rok temu przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., pierwszy w kraju, system do wykrywania usterek ważnych elementów lokomotyw elektrycznych oraz elektrycznych zespołów trakcyjnych. DSAP pozwala ograniczyć liczbę awarii i związanych z nimi utrudnień w kursowaniu pociągów.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja