Wszystkich wyników: 3
PLK-2019-11-07-Drugi-tor-miedzy-Otwockiem-a-Pilawa-Budowa-peronu-na-przystanku-Chrosna-fot.jpg
Między Pilawą a Otwockiem widać już pierwsze kilometry drugiego toru, który likwiduje „wąskie gardło“ linii lubelskiej. Na 3 stacjach i 7 przystankach budowane są perony, a w Celestynowie także przejście podziemne. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zapewni lepsze podróże na trasie z Warszawy do Lublina. Z efektów projektu skorzystamy w 2020 roku. Projekt realizowany jest w ramach POIiŚ za ponad 3,5 mld złSłowa kluczowe: modernizacja , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2019-11-07-Drugi-tor-miedzy-Otwockiem-a-Pilawa-Ukladanie-szyn-i-podkladow-na-odcinku-Chrosna-Zabiezki-fot.jpg
Między Pilawą a Otwockiem widać już pierwsze kilometry drugiego toru, który likwiduje „wąskie gardło“ linii lubelskiej. Na 3 stacjach i 7 przystankach budowane są perony, a w Celestynowie także przejście podziemne. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zapewni lepsze podróże na trasie z Warszawy do Lublina. Z efektów projektu skorzystamy w 2020 roku. Projekt realizowany jest w ramach POIiŚ za ponad 3,5 mld złSłowa kluczowe: modernizacja , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2019-11-07-Drugi-tor-miedzy-Otwockiem-a-Pilawa-Budowa-peronow-na-przystanku-Chrosna-fot.jpg
Między Pilawą a Otwockiem widać już pierwsze kilometry drugiego toru, który likwiduje „wąskie gardło“ linii lubelskiej. Na 3 stacjach i 7 przystankach budowane są perony, a w Celestynowie także przejście podziemne. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zapewni lepsze podróże na trasie z Warszawy do Lublina. Z efektów projektu skorzystamy w 2020 roku. Projekt realizowany jest w ramach POIiŚ za ponad 3,5 mld złSłowa kluczowe: modernizacja , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja