Wszystkich wyników: 16
PLK-Postep-prac-przy-poprawie-kolejowego-dostepu-do-portu-Gdynia-luty-2023-r.jpg
Pociągi towarowe korzystają już z nowego wiaduktu prowadzącego do portu w Gdyni. Na kolejnym obiekcie postępują przygotowania do zabudowy toru. To istotne elementy infrastruktury kolejowej, którą umożliwią dojazd do nabrzeży większej liczby dłuższych i cięższych składów. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., o wartości 1,6 mld zł netto, jest współfinansowana ze środków unijnych instrumentu CEF „Łącząc Europę”.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , port , inwestycja
PLK-Postep-prac-przy-poprawie-kolejowego-dostepu-do-portu-Gdynia-luty-2023-r.jpg
Pociągi towarowe korzystają już z nowego wiaduktu prowadzącego do portu w Gdyni. Na kolejnym obiekcie postępują przygotowania do zabudowy toru. To istotne elementy infrastruktury kolejowej, którą umożliwią dojazd do nabrzeży większej liczby dłuższych i cięższych składów. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., o wartości 1,6 mld zł netto, jest współfinansowana ze środków unijnych instrumentu CEF „Łącząc Europę”.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , port , inwestycja
PLK-Postep-prac-przy-poprawie-kolejowego-dostepu-do-portu-Gdynia-luty-2023-r.jpg
Pociągi towarowe korzystają już z nowego wiaduktu prowadzącego do portu w Gdyni. Na kolejnym obiekcie postępują przygotowania do zabudowy toru. To istotne elementy infrastruktury kolejowej, którą umożliwią dojazd do nabrzeży większej liczby dłuższych i cięższych składów. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., o wartości 1,6 mld zł netto, jest współfinansowana ze środków unijnych instrumentu CEF „Łącząc Europę”.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , port , inwestycja
PLK-Postep-prac-przy-poprawie-kolejowego-dostepu-do-portu-Gdynia-luty-2023-r.jpg
Pociągi towarowe korzystają już z nowego wiaduktu prowadzącego do portu w Gdyni. Na kolejnym obiekcie postępują przygotowania do zabudowy toru. To istotne elementy infrastruktury kolejowej, którą umożliwią dojazd do nabrzeży większej liczby dłuższych i cięższych składów. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., o wartości 1,6 mld zł netto, jest współfinansowana ze środków unijnych instrumentu CEF „Łącząc Europę”.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , port , inwestycja
PLK-Postep-prac-przy-poprawie-kolejowego-dostepu-do-portu-Gdynia-luty-2023-r.jpg
Pociągi towarowe korzystają już z nowego wiaduktu prowadzącego do portu w Gdyni. Na kolejnym obiekcie postępują przygotowania do zabudowy toru. To istotne elementy infrastruktury kolejowej, którą umożliwią dojazd do nabrzeży większej liczby dłuższych i cięższych składów. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., o wartości 1,6 mld zł netto, jest współfinansowana ze środków unijnych instrumentu CEF „Łącząc Europę”.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , port , inwestycja
PLK-Postep-prac-przy-poprawie-kolejowego-dostepu-do-portu-Gdynia-luty-2023-r.jpg
Pociągi towarowe korzystają już z nowego wiaduktu prowadzącego do portu w Gdyni. Na kolejnym obiekcie postępują przygotowania do zabudowy toru. To istotne elementy infrastruktury kolejowej, którą umożliwią dojazd do nabrzeży większej liczby dłuższych i cięższych składów. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., o wartości 1,6 mld zł netto, jest współfinansowana ze środków unijnych instrumentu CEF „Łącząc Europę”.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , port , inwestycja
PLK-Postep-prac-przy-poprawie-kolejowego-dostepu-do-portu-Gdynia-luty-2023-r.jpg
Pociągi towarowe korzystają już z nowego wiaduktu prowadzącego do portu w Gdyni. Na kolejnym obiekcie postępują przygotowania do zabudowy toru. To istotne elementy infrastruktury kolejowej, którą umożliwią dojazd do nabrzeży większej liczby dłuższych i cięższych składów. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., o wartości 1,6 mld zł netto, jest współfinansowana ze środków unijnych instrumentu CEF „Łącząc Europę”.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , port , inwestycja
PLK-Postep-prac-przy-poprawie-kolejowego-dostepu-do-portu-Gdynia-luty-2023-r.jpg
Pociągi towarowe korzystają już z nowego wiaduktu prowadzącego do portu w Gdyni. Na kolejnym obiekcie postępują przygotowania do zabudowy toru. To istotne elementy infrastruktury kolejowej, którą umożliwią dojazd do nabrzeży większej liczby dłuższych i cięższych składów. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., o wartości 1,6 mld zł netto, jest współfinansowana ze środków unijnych instrumentu CEF „Łącząc Europę”.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , port , inwestycja
PLK-Postep-prac-przy-poprawie-kolejowego-dostepu-do-portu-Gdynia-luty-2023-r.jpg
Pociągi towarowe korzystają już z nowego wiaduktu prowadzącego do portu w Gdyni. Na kolejnym obiekcie postępują przygotowania do zabudowy toru. To istotne elementy infrastruktury kolejowej, którą umożliwią dojazd do nabrzeży większej liczby dłuższych i cięższych składów. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., o wartości 1,6 mld zł netto, jest współfinansowana ze środków unijnych instrumentu CEF „Łącząc Europę”.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , port , inwestycja
PLK-Postep-prac-przy-poprawie-kolejowego-dostepu-do-portu-Gdynia-luty-2023-r.jpg
Pociągi towarowe korzystają już z nowego wiaduktu prowadzącego do portu w Gdyni. Na kolejnym obiekcie postępują przygotowania do zabudowy toru. To istotne elementy infrastruktury kolejowej, którą umożliwią dojazd do nabrzeży większej liczby dłuższych i cięższych składów. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., o wartości 1,6 mld zł netto, jest współfinansowana ze środków unijnych instrumentu CEF „Łącząc Europę”.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , port , inwestycja