Wszystkich wyników: 4
PLK-2025-09-17-W-tym-roku-lacznosc-GSM-R-uruchomiona-dla-komunikacji-glosowej-PLK-inf.docx
Jeszcze w tym roku Polskie Linie Kolejowe S.A. umożliwią łączność pomiędzy maszynistami a dyżurnymi ruchu w systemie GSM-R. Od początku września do końca października testowana jest komunikacja cyfrowa na odcinku linii Gdańsk – Warszawa. Następnie planowane jest wdrożenie łączności cyfrowej na 1500 km linii kolejowych.Słowa kluczowe: modernizacja , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2025-02-11-W-Krakowie-testujemy-nawierzchnie-kolejowa-przeznaczona-do-zadan-specjalnych-Testowana-nawierzchnia-przy-przystanku-Krakow-Przylasek-fot.jpg
Do końca września zaplanowano testy nowej nawierzchni bezpodsypkowej, którą zbudowaliśmy w ramach poligonu badawczego przy przystanku kolejowym Kraków Przylasek. Pomyślne rezultaty badań umożliwią stosowanie takiej nawierzchni na sieci zarządzanej przez Polskie Linie Kolejowe w miejscach o szczególnych wymaganiach technicznych, np. tunelach. Pozwoli to na ograniczenie drgań i hałasu od przejeżdżających pociągów.Słowa kluczowe: modernizacja , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2025-02-11-W-Krakowie-testujemy-nawierzchnie-kolejowa-przeznaczona-do-zadan-specjalnych-PLK-Inf-pras-W-Krakowie-testujemy-nawierzchnie-kolejowa-przeznaczona-do-stosowania-w-warunkach-specjalnych-11.docx
Do końca września zaplanowano testy nowej nawierzchni bezpodsypkowej, którą zbudowaliśmy w ramach poligonu badawczego przy przystanku kolejowym Kraków Przylasek. Pomyślne rezultaty badań umożliwią stosowanie takiej nawierzchni na sieci zarządzanej przez Polskie Linie Kolejowe w miejscach o szczególnych wymaganiach technicznych, np. tunelach. Pozwoli to na ograniczenie drgań i hałasu od przejeżdżających pociągów.Słowa kluczowe: modernizacja , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2025-02-11-W-Krakowie-testujemy-nawierzchnie-kolejowa-przeznaczona-do-zadan-specjalnych-Pociag-towarowy-przejezdza-po-testowanym-fragmencie-nawierzchni-bezpodsypkowej-widok-z-lotu-ptaka-fot.jpg
Do końca września zaplanowano testy nowej nawierzchni bezpodsypkowej, którą zbudowaliśmy w ramach poligonu badawczego przy przystanku kolejowym Kraków Przylasek. Pomyślne rezultaty badań umożliwią stosowanie takiej nawierzchni na sieci zarządzanej przez Polskie Linie Kolejowe w miejscach o szczególnych wymaganiach technicznych, np. tunelach. Pozwoli to na ograniczenie drgań i hałasu od przejeżdżających pociągów.Słowa kluczowe: modernizacja , informacja prasowa , inwestycja

