Wszystkich wyników: 17
PLK-2025-06-04-LK104-Chabowka-Nowy-Sacz-2025-06-04-Mecina-Tunel-Sebastian-Gora-PKP-Polskie-Linie-Kolejowe-031.jpg
Modernizacja linii kolejowej nr 104 Chabówka - Nowy Sącz na odcinku Chabówka - Rabka Zaryte - Mszana Dolna oraz Limanowa - Klęczany - Nowy SączSłowa kluczowe: modernizacja , inwestycja
PLK-2025-06-04-LK104-Chabowka-Nowy-Sacz-2025-06-04-Mecina-Tunel-Sebastian-Gora-PKP-Polskie-Linie-Kolejowe-046.jpg
Modernizacja linii kolejowej nr 104 Chabówka - Nowy Sącz na odcinku Chabówka - Rabka Zaryte - Mszana Dolna oraz Limanowa - Klęczany - Nowy SączSłowa kluczowe: modernizacja , inwestycja
PLK-2025-06-04-LK104-Chabowka-Nowy-Sacz-2025-06-04-Mecina-Tunel-Sebastian-Gora-PKP-Polskie-Linie-Kolejowe-010.jpg
Modernizacja linii kolejowej nr 104 Chabówka - Nowy Sącz na odcinku Chabówka - Rabka Zaryte - Mszana Dolna oraz Limanowa - Klęczany - Nowy SączSłowa kluczowe: modernizacja , inwestycja
PLK-2025-06-24-Ruszyla-maszyna-Jadwiga-rozpoczela-drazenie-najdluzszego-tunelu-kolejowego-w-Polsce-Miejsce-pracy-maszyn-TBM-widok-z-lotu-ptaka-fot.jpg
Ważąca przeszło 2,5 tys. ton tarcza TBM „Jadwiga” rozpoczęła budowę tunelu kolejowego pod Pisarzową. W ciągu najbliższego roku powstanie nowy obiekt o długości niemal 4 km, który skróci podróże pociągiem pomiędzy Limanową a Nowym Sączem. To będzie pierwsza z 16 takich budowli zaplanowanych w ramach projektu „Podłęże-Piekiełko”, największej inwestycji Polskich Linii Kolejowych na południu kraju. Zadanie dofinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2025-08-08-Najwieksza-inwestycja-PLK-SA-na-poludniu-kraju-kolem-zamachowym-polskiej-kolei-Przedstawiciele-Rzadu-RP-Ministerstwa-Infrastrutkury-i-PLK-SA-na-placu-budowy-podczas-briefingu-prasowego-w-Mecinie-fot.jpg
W Nowym Sączu, Limanowej i Rabce-Zdroju postępuje modernizacja linii kolejowej nr 104. To pierwsza faza projektu „Podłęże-Piekiełko”, który zmieni gospodarcze i społeczne oblicze regionu. Największa inwestycja kolejowa na południu Polski pozwoli na skrócenie podróży w Małopolsce, zwiększy możliwości transportu towarów, a także ułatwi komunikację ze Słowacją. Zadanie realizowane przez Polskie Linie Kolejowe dofinansowała Unia Europejska w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2025-06-24-Ruszyla-maszyna-Jadwiga-rozpoczela-drazenie-najdluzszego-tunelu-kolejowego-w-Polsce-Miejsce-pracy-maszyn-TBM-widok-z-lotu-ptaka-fot.jpg
Ważąca przeszło 2,5 tys. ton tarcza TBM „Jadwiga” rozpoczęła budowę tunelu kolejowego pod Pisarzową. W ciągu najbliższego roku powstanie nowy obiekt o długości niemal 4 km, który skróci podróże pociągiem pomiędzy Limanową a Nowym Sączem. To będzie pierwsza z 16 takich budowli zaplanowanych w ramach projektu „Podłęże-Piekiełko”, największej inwestycji Polskich Linii Kolejowych na południu kraju. Zadanie dofinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2025-03-31-Jadwiga-i-Kinga-wydraza-pierwsze-tunele-kolejowe-dla-inwestycji-Podleze-Piekielko-Marcin-Mochocki-czlonek-zarzadu-PLK-SA-informuje-o-inwestycji-podczas-briefingu-prasowego-w-Mecinie-fot.jpg
Będą miały niemal 4 kilometry długości i znacznie skrócą podróże pomiędzy Limanową a Nowym Sączem. Rozpoczynamy drążenie nowych tuneli pod Pisarzową, które połączą stację w Męcinie z przystankiem w Mordarce. Obiekty zostaną wybudowane przy użyciu ogromnych tarcz TBM, nazwanych na cześć małopolskich władczyń – św. Jadwigi i św. Kingi. Prace na odcinku Limanowa – bocznica Klęczany, to ważny element największej inwestycji Polskich Linii Kolejowych na południu Polski. Ta część projektu „Podłęże-Piekiełko” dofinansowana jest przez Unię Europejską w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2025-03-31-Jadwiga-i-Kinga-wydraza-pierwsze-tunele-kolejowe-dla-inwestycji-Podleze-Piekielko-Briefing-prasowy-w-Mecinie-na-zdjeciu-jedna-z-tarcz-fot.jpg
Będą miały niemal 4 kilometry długości i znacznie skrócą podróże pomiędzy Limanową a Nowym Sączem. Rozpoczynamy drążenie nowych tuneli pod Pisarzową, które połączą stację w Męcinie z przystankiem w Mordarce. Obiekty zostaną wybudowane przy użyciu ogromnych tarcz TBM, nazwanych na cześć małopolskich władczyń – św. Jadwigi i św. Kingi. Prace na odcinku Limanowa – bocznica Klęczany, to ważny element największej inwestycji Polskich Linii Kolejowych na południu Polski. Ta część projektu „Podłęże-Piekiełko” dofinansowana jest przez Unię Europejską w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2025-06-24-Ruszyla-maszyna-Jadwiga-rozpoczela-drazenie-najdluzszego-tunelu-kolejowego-w-Polsce-Miejsce-pracy-maszyn-TBM-widok-z-lotu-ptaka-fot.jpg
Ważąca przeszło 2,5 tys. ton tarcza TBM „Jadwiga” rozpoczęła budowę tunelu kolejowego pod Pisarzową. W ciągu najbliższego roku powstanie nowy obiekt o długości niemal 4 km, który skróci podróże pociągiem pomiędzy Limanową a Nowym Sączem. To będzie pierwsza z 16 takich budowli zaplanowanych w ramach projektu „Podłęże-Piekiełko”, największej inwestycji Polskich Linii Kolejowych na południu kraju. Zadanie dofinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2025-03-31-Jadwiga-i-Kinga-wydraza-pierwsze-tunele-kolejowe-dla-inwestycji-Podleze-Piekielko-Briefing-prasowy-w-Mecinie-na-zdjeciu-jedna-z-tarcz-fot.jpg
Będą miały niemal 4 kilometry długości i znacznie skrócą podróże pomiędzy Limanową a Nowym Sączem. Rozpoczynamy drążenie nowych tuneli pod Pisarzową, które połączą stację w Męcinie z przystankiem w Mordarce. Obiekty zostaną wybudowane przy użyciu ogromnych tarcz TBM, nazwanych na cześć małopolskich władczyń – św. Jadwigi i św. Kingi. Prace na odcinku Limanowa – bocznica Klęczany, to ważny element największej inwestycji Polskich Linii Kolejowych na południu Polski. Ta część projektu „Podłęże-Piekiełko” dofinansowana jest przez Unię Europejską w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja

