Wszystkich wyników: 3
PLK-2025-06-05-Po-nitce-do-dwoch-torow-miedzy-Poznaniem-a-Pila-PLK-inf.docx
Torujemy dwutorową jazdę między Poznaniem a Piłą – w Obornikach, na ważnym odcinku trasy kolejowej, wybudujemy drugi tor i dodatkową „nitkę” mostu na Warcie. W efekcie zwiększymy długość dwutorowego odcinka aż o blisko 10%, co przełoży się na dogodniejsze podróże regionalne i dalekobieżne. Właśnie podpisaliśmy umowę na realizację inwestycji za ok. 100 mln zł (netto) z KPO. Chcemy ją zakończyć w II poł. 2026 r.Słowa kluczowe: modernizacja , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2025-06-05-Po-nitce-do-dwoch-torow-miedzy-Poznaniem-a-Pila-Wizualizacje-mostu-nad-Warta-w-Obornikach-Infra.jpg
Torujemy dwutorową jazdę między Poznaniem a Piłą – w Obornikach, na ważnym odcinku trasy kolejowej, wybudujemy drugi tor i dodatkową „nitkę” mostu na Warcie. W efekcie zwiększymy długość dwutorowego odcinka aż o blisko 10%, co przełoży się na dogodniejsze podróże regionalne i dalekobieżne. Właśnie podpisaliśmy umowę na realizację inwestycji za ok. 100 mln zł (netto) z KPO. Chcemy ją zakończyć w II poł. 2026 r.Słowa kluczowe: modernizacja , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2025-06-05-Po-nitce-do-dwoch-torow-miedzy-Poznaniem-a-Pila-Oborniki-mapa.png
Torujemy dwutorową jazdę między Poznaniem a Piłą – w Obornikach, na ważnym odcinku trasy kolejowej, wybudujemy drugi tor i dodatkową „nitkę” mostu na Warcie. W efekcie zwiększymy długość dwutorowego odcinka aż o blisko 10%, co przełoży się na dogodniejsze podróże regionalne i dalekobieżne. Właśnie podpisaliśmy umowę na realizację inwestycji za ok. 100 mln zł (netto) z KPO. Chcemy ją zakończyć w II poł. 2026 r.Słowa kluczowe: modernizacja , informacja prasowa , inwestycja

