Wszystkich wyników: 12
PLK-2025-09-26-Wiedenka-dla-szybszych-pociagow-dostosowujemy-perony-do-predkosci-160-km-h-Nowe-plyty-peronowe-na-przystanku-Chrusty-Nowe-peron-tory-fot.jpg
We wrześniu rozpoczęliśmy prace na 21 stacjach i przystankach między Koluszkami a Częstochową, na których układamy nowe płyty peronowe, dostosowane do prędkości 160 km/h. Roboty są prowadzone nocą, aby ograniczyć wpływ na ruch pociągów. Wymiana płyt na 39 peronach to pierwszy etap inwestycji z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Efektem będzie skrócenie czasu przejazdu pociągów dalekobieżnych o około 10 minut.Słowa kluczowe: modernizacja , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2025-10-24-Podroze-miedzy-Tomaszowem-Mazowieckim-a-Radomiem-zyskuja-nowy-standard-Przystanek-Zygmuntow-fot.jpg
Finiszują prace między Tomaszowem Mazowieckim a Radomiem. Pasażerowie korzystają już ze zmodernizowanych peronów między Drzewicą a Przysuchą. Wyższy komfort obsługi podróżnych to efekt rewitalizacji linii nr 22 na odcinku między Radzicami a Wolanowem. Jeszcze w tym roku, po zakończeniu wszystkich prac pociągi na tej trasie pojadą szybciej tj. z prędkością 120 km/h. Wzrośnie przepustowość linii oraz poziom bezpieczeństwa. Inwestycja za ok. 140 mln zł jest realizowana z budżetu państwa.Słowa kluczowe: infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja , rewitalizacja
PLK-2025-09-01-Linia-do-Zlotoryi-z-nowymi-mozliwosciami-zmiany-na-lepsze-w-programie-Kolej-PLK-SA-Inf.docx
Nie rezygnujemy z rewitalizacji linii kolejowej Legnica – Złotoryja – Jerzmanice-Zdrój. Po ustaleniach z Urzędem Marszałkowskim zdecydowaliśmy się rozszerzyć zakres inwestycji. Dzięki PLK do Jerzmanic-Zdroju dojadą cięższe składy towarowe, a sama stacja będzie przygotowana do kolejnych inwestycji planowanych przez samorząd w kierunku Wojcieszowa i Lwówka Śląskiego.Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja , rewitalizacja
PLK-2025-10-24-Podroze-miedzy-Tomaszowem-Mazowieckim-a-Radomiem-zyskuja-nowy-standard-Przystanek-Bieliny-Opoczynskie-fot.jpg
Finiszują prace między Tomaszowem Mazowieckim a Radomiem. Pasażerowie korzystają już ze zmodernizowanych peronów między Drzewicą a Przysuchą. Wyższy komfort obsługi podróżnych to efekt rewitalizacji linii nr 22 na odcinku między Radzicami a Wolanowem. Jeszcze w tym roku, po zakończeniu wszystkich prac pociągi na tej trasie pojadą szybciej tj. z prędkością 120 km/h. Wzrośnie przepustowość linii oraz poziom bezpieczeństwa. Inwestycja za ok. 140 mln zł jest realizowana z budżetu państwa.Słowa kluczowe: infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja , rewitalizacja
PLK-2025-09-26-Wiedenka-dla-szybszych-pociagow-dostosowujemy-perony-do-predkosci-160-km-h-Nowe-i-stare-plyty-peronowe-na-przystanku-Widzow-Teklinow-perony-tory-fot.jpg
We wrześniu rozpoczęliśmy prace na 21 stacjach i przystankach między Koluszkami a Częstochową, na których układamy nowe płyty peronowe, dostosowane do prędkości 160 km/h. Roboty są prowadzone nocą, aby ograniczyć wpływ na ruch pociągów. Wymiana płyt na 39 peronach to pierwszy etap inwestycji z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Efektem będzie skrócenie czasu przejazdu pociągów dalekobieżnych o około 10 minut.Słowa kluczowe: modernizacja , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2025-10-24-Podroze-miedzy-Tomaszowem-Mazowieckim-a-Radomiem-zyskuja-nowy-standard-Przystanek-Wieniawa-fot.jpg
Finiszują prace między Tomaszowem Mazowieckim a Radomiem. Pasażerowie korzystają już ze zmodernizowanych peronów między Drzewicą a Przysuchą. Wyższy komfort obsługi podróżnych to efekt rewitalizacji linii nr 22 na odcinku między Radzicami a Wolanowem. Jeszcze w tym roku, po zakończeniu wszystkich prac pociągi na tej trasie pojadą szybciej tj. z prędkością 120 km/h. Wzrośnie przepustowość linii oraz poziom bezpieczeństwa. Inwestycja za ok. 140 mln zł jest realizowana z budżetu państwa.Słowa kluczowe: infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja , rewitalizacja
PLK-2025-10-24-Podroze-miedzy-Tomaszowem-Mazowieckim-a-Radomiem-zyskuja-nowy-standard-Inf-pras-PLK-SA-Noc-zmiany-czasu-na-zimowy-kolej-zapewnia-ciaglosc-ruchu-24.docx
Finiszują prace między Tomaszowem Mazowieckim a Radomiem. Pasażerowie korzystają już ze zmodernizowanych peronów między Drzewicą a Przysuchą. Wyższy komfort obsługi podróżnych to efekt rewitalizacji linii nr 22 na odcinku między Radzicami a Wolanowem. Jeszcze w tym roku, po zakończeniu wszystkich prac pociągi na tej trasie pojadą szybciej tj. z prędkością 120 km/h. Wzrośnie przepustowość linii oraz poziom bezpieczeństwa. Inwestycja za ok. 140 mln zł jest realizowana z budżetu państwa.Słowa kluczowe: infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja , rewitalizacja
PLK-2025-10-24-Podroze-miedzy-Tomaszowem-Mazowieckim-a-Radomiem-zyskuja-nowy-standard-Przystanek-Smogorzew-Przysuski-fot.jpg
Finiszują prace między Tomaszowem Mazowieckim a Radomiem. Pasażerowie korzystają już ze zmodernizowanych peronów między Drzewicą a Przysuchą. Wyższy komfort obsługi podróżnych to efekt rewitalizacji linii nr 22 na odcinku między Radzicami a Wolanowem. Jeszcze w tym roku, po zakończeniu wszystkich prac pociągi na tej trasie pojadą szybciej tj. z prędkością 120 km/h. Wzrośnie przepustowość linii oraz poziom bezpieczeństwa. Inwestycja za ok. 140 mln zł jest realizowana z budżetu państwa.Słowa kluczowe: infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja , rewitalizacja
PLK-2025-09-26-Wiedenka-dla-szybszych-pociagow-dostosowujemy-perony-do-predkosci-160-km-h-PLK-Inf.docx
We wrześniu rozpoczęliśmy prace na 21 stacjach i przystankach między Koluszkami a Częstochową, na których układamy nowe płyty peronowe, dostosowane do prędkości 160 km/h. Roboty są prowadzone nocą, aby ograniczyć wpływ na ruch pociągów. Wymiana płyt na 39 peronach to pierwszy etap inwestycji z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Efektem będzie skrócenie czasu przejazdu pociągów dalekobieżnych o około 10 minut.Słowa kluczowe: modernizacja , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2025-10-23-Komfortowe-podroze-koleja-z-Chorzowa-przez-Bytom-do-Nakla-i-Tarnowskich-Gor-PLK-Informacja-prasowa-Komfortowe-podroze-koleja-z-Chorzowa-przez-Bytom-do-Nakla-i-Tarnowskich-Gor-23.doc
Podróżni korzystają już z efektów prac zrealizowanych między Chorzowem Batorym a Nakłem Śląskim. Inwestycja poprawiła warunki podróży i przewozu towarów. Lepsze przejazdy pociągiem zapewniają nowy przystanek Chorzów Uniwersytet oraz wygodne stacje Chorzów Miasto, Bytom i Radzionków. Zadanie o wartości 1,5 mld zł jest dofinansowane z unijnego programu FEnIKS.Słowa kluczowe: modernizacja , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja

