Wszystkich wyników: 84
PLK-2021-01-21-Na-stacji-Wegliniec-nowe-perony-ulatwia-podroze-stacja-Wegliniec-4-fot.jpg
Podróżni wygodniej będą wsiadać do pociągów. Łatwiejszy będzie dostęp do stacji. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. do końca roku przebudują perony stacji Węgliniec w ramach umowy wartej 5,5 mln zł. Finansowanie zapewniają środki budżetowe.Słowa kluczowe: modernizacja , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2019-07-30-Na-polmetku-rozwieszanie-sieci-trakcyjnej-na-linii-Wegliniec-Zgorzelec-Anna-Hampel-PKP-Polskie-Linie-Kolejowe-S.jpg
Na ponad 900 słupach między Węglińcem a Zgorzelcem rozwieszana jest sieć trakcyjna. Zbudowane są nowe podstacje zasilające w Pieńsku i Zgorzelcu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończą prace w 2019 roku. Później podróż będzie krótsza - przejazd nie będzie wymagał zmian lokomotyw elektrycznych na spalinowe. Inwestycja za 70 mln zł współfinasowana jest ze środków UE instrumentu Łącząc Europę (CEF). Prace związane z elektryfikacją szlaku Węgliniec - Zgorzelec w ramach instrumentu „Łącząc Europę” (CEF), postępują planowo. Na 27 km linii są już specjalne konstrukcje wsporcze. Po obu stronach toru zamontowano 920 słupów, a ponad linią 54 tzw. bramki trakcyjne.Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2019-05-02-Wegliniec-Piensk-02.jpg
rozwieszanie sieci trakcyjnejSłowa kluczowe: modernizacja , inwestycja
PLK-2019-07-30-Na-polmetku-rozwieszanie-sieci-trakcyjnej-na-linii-Wegliniec-Zgorzelec-Anna-Hampel-PKP-Polskie-Linie-Kolejowe-S.jpg
Na ponad 900 słupach między Węglińcem a Zgorzelcem rozwieszana jest sieć trakcyjna. Zbudowane są nowe podstacje zasilające w Pieńsku i Zgorzelcu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończą prace w 2019 roku. Później podróż będzie krótsza - przejazd nie będzie wymagał zmian lokomotyw elektrycznych na spalinowe. Inwestycja za 70 mln zł współfinasowana jest ze środków UE instrumentu Łącząc Europę (CEF). Prace związane z elektryfikacją szlaku Węgliniec - Zgorzelec w ramach instrumentu „Łącząc Europę” (CEF), postępują planowo. Na 27 km linii są już specjalne konstrukcje wsporcze. Po obu stronach toru zamontowano 920 słupów, a ponad linią 54 tzw. bramki trakcyjne.Słowa kluczowe: linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja
PLK-2019-05-02-Wegliniec-Piensk-02.jpg
rozwieszanie sieci trakcyjnejSłowa kluczowe: modernizacja , inwestycja
PLK-2019-05-02-Wegliniec-Piensk-02.jpg
rozwieszanie sieci trakcyjnejSłowa kluczowe: modernizacja , inwestycja
PLK-2019-05-02-Wegliniec-Piensk-02.jpg
rozwieszanie sieci trakcyjnejSłowa kluczowe: modernizacja , inwestycja
PLK-2019-05-02-Wegliniec-Piensk-02.jpg
rozwieszanie sieci trakcyjnejSłowa kluczowe: modernizacja , inwestycja
PLK-2019-05-02-Wegliniec-Piensk-02.jpg
rozwieszanie sieci trakcyjnejSłowa kluczowe: modernizacja , inwestycja
PLK-2019-09-Wegliniec-Zgorzelec-26.jpg
ostanie prace - elektryfikacjaSłowa kluczowe: modernizacja , inwestycja