› wyszukiwanie zaawansowane
x

Niektóre elementy służące do zaawansowanego filtrowania wyników wyszukiwania nie są dostępne dla czytników ekranu (sekcja lokalizacja). Aby wyświetlić zawężone wyniki wyszukiwania można wypełnić tylko niektóre pozycje formularzy i wybrać przycisk filtruj.

Wszystkich wyników: 5

PLK-2020-02-05-Warszawa-Radom-nowym-torem-na-odcinku-Warka-Dobieszyn-aaJazdy-testowe-na-szlaku-Warka-Dobieszyn-27.jpg

Między Warką a Dobieszynem od 8 lutego pociągi pojadą pierwszym nowym torem. Stacja Dobieszyn i przystanki Strzyżyna oraz Grabów nad Pilicą przygotowane są dla podróżnych. Prace wykonane na odcinku Warka – Radom zbliżają do sprawniejszych podróży koleją między Radomiem a Warszawą. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. jest współfinansowana ze środków POIiŚ.
Słowa kluczowe: modernizacja , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja

PLK-2020-02-05-Warszawa-Radom-nowym-torem-na-odcinku-Warka-Dobieszyn-aaJazdy-testowe-na-szlaku-Warka-Dobieszyn-27.jpg

Między Warką a Dobieszynem od 8 lutego pociągi pojadą pierwszym nowym torem. Stacja Dobieszyn i przystanki Strzyżyna oraz Grabów nad Pilicą przygotowane są dla podróżnych. Prace wykonane na odcinku Warka – Radom zbliżają do sprawniejszych podróży koleją między Radomiem a Warszawą. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. jest współfinansowana ze środków POIiŚ.
Słowa kluczowe: modernizacja , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja

PLK-2020-01-15-PLK-testowaly-jazde-200-km-h-na-trasie-Warszawa-Gdansk-IMG-20200112-012746.jpg

Po raz pierwszy na kolejowej trasie Warszawa – Gdańsk pociągi testowe zwiększyły prędkość do 200 km/h. Specjalny przejazd składu Pendolino z 11 na 12 stycznia 2020 był pod nadzorem systemu ERTMS/ETCS poziomu 2. Zamontowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. nowoczesny system zwiększa poziom bezpieczeństwa i umożliwia jazdę do 200 km/h na międzynarodowym korytarzu E65. Specjalny przejazd pociągu Pendolino w nocy z soboty na niedzielę 12 stycznia na trasie Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny – Warszawa Wschodnia potwierdził, że jazda z prędkością 200 km/h jest możliwa, bezpieczna i komfortowa. Oznacza to, że podróż nad polskie morze na trasie Warszawa – Gdynia w połowie roku będzie mogła się skrócić. Zwiększy się także przepustowość linii. Specjaliści z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz Instytutu Kolejnictwa sprawdzali właściwe działanie urządzeń systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 oraz pracę składu podczas rozwijania wyższych prędkości. W przejeździe uczestniczył Andrzej Bittel, sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury.
Słowa kluczowe: pasażer , linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja

PLK-2020-02-05-Warszawa-Radom-nowym-torem-na-odcinku-Warka-Dobieszyn-aaJazdy-testowe-na-szlaku-Warka-Dobieszyn-27.jpg

Między Warką a Dobieszynem od 8 lutego pociągi pojadą pierwszym nowym torem. Stacja Dobieszyn i przystanki Strzyżyna oraz Grabów nad Pilicą przygotowane są dla podróżnych. Prace wykonane na odcinku Warka – Radom zbliżają do sprawniejszych podróży koleją między Radomiem a Warszawą. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. jest współfinansowana ze środków POIiŚ.
Słowa kluczowe: modernizacja , linia kolejowa , infrastruktura , informacja prasowa , inwestycja

PLK-2020-01-15-PLK-testowaly-jazde-200-km-h-na-trasie-Warszawa-Gdansk-PLK-inf-pras-Pendolino-testowalo-200-kmh-na-trasie-Warszawa-Gdansk-15.docx

Po raz pierwszy na kolejowej trasie Warszawa – Gdańsk pociągi testowe zwiększyły prędkość do 200 km/h. Specjalny przejazd składu Pendolino z 11 na 12 stycznia 2020 był pod nadzorem systemu ERTMS/ETCS poziomu 2. Zamontowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. nowoczesny system zwiększa poziom bezpieczeństwa i umożliwia jazdę do 200 km/h na międzynarodowym korytarzu E65. Specjalny przejazd pociągu Pendolino w nocy z soboty na niedzielę 12 stycznia na trasie Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny – Warszawa Wschodnia potwierdził, że jazda z prędkością 200 km/h jest możliwa, bezpieczna i komfortowa. Oznacza to, że podróż nad polskie morze na trasie Warszawa – Gdynia w połowie roku będzie mogła się skrócić. Zwiększy się także przepustowość linii. Specjaliści z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz Instytutu Kolejnictwa sprawdzali właściwe działanie urządzeń systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 oraz pracę składu podczas rozwijania wyższych prędkości. W przejeździe uczestniczył Andrzej Bittel, sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury.
Słowa kluczowe: pasażer , linia kolejowa , infrastruktura , tory , informacja prasowa , inwestycja

Nie znalazłeś szukanego materiału?

Postaraj się zmienić kryteria wyszukiwania i spróbuj ponownie.